Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ein fantastisk fyr i 3 måneder men de siste ukene følt at det gir meg "ingenting" utenom usikkerhet og tvil.

Føler det hele begynner å gå over i vennskap enn om jeg er forelsket i han.

Plutselig stoppet de fine mld opp, han ringer når det passer han, når jeg ringer passer det aldri å føler jeg maser.

De siste gangene vi skulle ha møtes utsetter vi begge det.

Har bedt om å få treffe han i morgen for at vi må prate å alle vet jo hva den samtalen kommer til å gå ut på.

Jeg er virkelig forelsket i han men på en merkerlig og uforklarlig måte føler jeg at dette gir meg ingenting.

Bare jeg får et kompliment fra et annet mannfolk smiler jeg fra øre til øre å blir kjempe glad.

Noe stemmer ikke mellom oss men jeg vil ikke miste han.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Slik du beskriver situasjonen så er du nok mer hektet på han enn hva han er på deg. Det er vondt, men det beste er å stoppe ting kontant. Nettopp for å ikke utsette seg selv for mer smerte enn nødvendig.

Skrevet

Ja samme følelse sitter jeg med, derfor ønsker jeg å prate med han om det i morgen, det tærer på å ikke vite.

Han gir også så blanede signaler, på torsdag kom han innom meg med tv til sønnen min, så lurer virkelig på hva som skjer og hva han tenker.

Skrevet

Mannfolk er rare :D Og det kan faktisk hende at han er glad i deg selv om det ikke sendes 100 meldinger pr dag...

Skrevet

Mannfolk er rare :D Og det kan faktisk hende at han er glad i deg selv om det ikke sendes 100 meldinger pr dag...

Det er jeg smertelig klar over, får kansje 2 sms i løpet av en uke.

Vi usatte å treffes både lørdag og søndag pga jeg har jobbet 36t denne helgen og var sliten, utenom det så hadde han også lagt andre planer vist nok.

Skrev sms te han i går at jeg ville treffes i dag eller i morgen fordi jeg trengte å vite litt hvor vi stod henne , da jeg føler han heller mer mot vennskap enn ein romanse å det hva bedre å prate om det enn å gå å undre.

Fikk ikke svar på den, så får se om han ringer i dag.

Jeg ønsker ikke å presse han men kjenner jeg trenger å vite hvor vi står henne, er det noe usikkerhet så må vi nesten avslutte siden vi har barn som kjenner hvernadre å ting er litt komplisert.

Trenger ikke å gå inn i noe forhold heller, trenger bare å vite at jaaaa... han begynner å få følelser for meg.

Forsetter det slik som dette mye lengre så vet jeg at mine følelser vil forsvinne over til vennskap pga all usikkerheten som følger med.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, Lennhy. :)

Håper du får svar i løpet av dagen og at dere får pratet sammen så du vet hvor du står og hvor veien videre går.

Skrevet

Han også mente vi trengte den praten å det hørtes ikke noe positivt ut siden det ble i kveld eller i morgen.

Er helt kvalm og på gråten, av og til så stemmer denne magefølelsen vår mer enn ønskelig :/

Skrevet

Ja, denne magefølelsen... den stemmer alltid - men noen ganger er det vanskelig å skille mellom magefølelse og bare "gruevondt" syns jeg.

Håper du får noe positivt ut av dette her. Heier på deg.

Og om det er så ille som du tror, så får du i hvert fall et svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du egentlig søker etter noe mer spennende?

Anonymous poster hash: 6a847...a09
Skrevet

Det hele er over han hadde ikke de rette følelsene å viste de ikke kom til å komme heller.

Nei mye bedre å være singel å alene enn å ta sjanser å bli såret.

Begynte å grine så mye at eg bare måtte be han gå. Rart hvor vondt kjærligheten kan være.

Skrevet

Uffda. Føler med deg. Det der er fælt. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...