AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Utblåsing! Jeg synes kjæresten min har blitt så sinnsykt annerledes i løpet av de tre årene vi har vært sammen. Synes han har blitt en skikkelig dust! Det siste året har jeg fullført bachelor, jobbet 100% og jobbet litt nattevakter i tillegg for å spare nok ek til leilighet. Jeg har alltid vært supersosial, men det siste året har det gått mest til jobb, skole og familie + kjæreste. Synes selv jeg har klart å prioritere ganske bra til at det har vært så mye å gjøre. Jeg har også i det siste begynt å like mer å være med venner ut på kafe, shopping, reiser osv istedenfor byen. Nå jobber jeg bare 100% og er akkurat ferdig med bachelor. Dessverre så kjenner jeg at jeg er mye sliten, garantert pga mye stress det siste året så jeg bestemte meg etter siste eksamen (22 juni) å bruke en måned på å bare slappe av og "komme meg igjen". Jobber også et sted med masse kollegaer så jeg føler jeg får sosialisert nok via jobben. Kjæresten min ble sykemeldt fra jobben sin i april, mye tull med ledelsen osv, men de to siste månedene er han med venner HELE tiden, han ditcher meg hele tiden til fordel for kompisene sine og gjør "narr" av at jeg er så lite sosial ifølge han etter jobb hver dag selv om han vet hvordan situasjonen min har vært tidligere. Føler han indirekte sier jeg er kjedelig som ikke omgås folk hver dag som har har begynt å gjøre. Det han glemmer er grunnen til at han selv ble sykemeldt, mye stressa osv. Har tatt det opp med han, men han ser ikke lenger enn til sin nesetipp og svarer bare skikkelig frekt tilbake. VELDIG ulikt personen jeg ble sammen med for 3 år siden. Føler bare han etter sykemeldingen / sosialiseringen har blitt helt annerledes. Senest i dag ditchet han meg igjen! Han spurte på torsdag om vi skulle være sammen i dag etter jeh var ferdig på jobb, men dette mener han ikke skjedde... Så han skal ut og jeg "kunne sikkert bli med". Bare jeg som reagerer? Noen som har opplevd lignende / har tips? Kjenner han virkelig ikke igjen lenger! Og jeg er med venner, bare ikke hver dag lenger.. Vi er begge i 20 årene. Han får meg ikke til å føle meg bra lenger i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 5fb32...7c7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Finn ut av det eller gjør det slutt? Anonymous poster hash: 0b590...efc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Han er sykemeldt å driver og farter med venner hele tiden? Anonymous poster hash: d4208...cfc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Finn ut av det eller gjør det slutt?Anonymous poster hash: 0b590...efc Jepp! Han går bare u forsvarsposisjon hvis jeg tar det opp.. Vi kjøpte leilighet sammen for 4 mnd siden så det suger! Anonymous poster hash: 5fb32...7c7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Han er sykemeldt å driver og farter med venner hele tiden? Anonymous poster hash: d4208...cfc Ja!!Anonymous poster hash: 5fb32...7c7
Gjest Coolaid Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Dersom det er flere negative ting enn positive ting i forholdet så gagner vel ikke denne relasjonen deg ? Gjør matematikken og finn ut. Finn ut om han er interessert i et seriøst forhold med ? Hva hadde skjedd dersom en kjekk fyr la seg etter deg og han la merke til det ? Hadde han hadde skjerpet seg ?......
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Dersom det er flere negative ting enn positive ting i forholdet så gagner vel ikke denne relasjonen deg ? Gjør matematikken og finn ut. Finn ut om han er interessert i et seriøst forhold med ? Hva hadde skjedd dersom en kjekk fyr la seg etter deg og han la merke til det ? Hadde han hadde skjerpet seg ?...... Sant det. Ja, jeg tror hvertfall han hadde blitt litt sjalu. Synes det er veldig vanskelig, men ser en helt ny side av han som jeg i løpet av våre tre år aldri har sett og den siden misliker jeg sterkt.Anonymous poster hash: 5fb32...7c7
la Flaca Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Han har fått dårlig selvtillit pga arbeidssituasjon og prøver å trykke deg ned litt? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Han høres ut som en slask, send han avgårde til NAV og glem det hele...Anonymous poster hash: 77c5c...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå