AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hva syns dere om de små leilighetene til div bloggere? Feks. Kristina Andersen, er det ikke litt nakent innredet? Hun har ingen bilder og ingen blomster, kun speil over sofaen. Og hvordan er entreen hennes? Eller har hun valgt en stil som kalles minimalisme? Jeg syns det er litt fint, men samtidig forstår jeg ikke hvor hun gjør av alt interiøret hun kjøper og alle bøker hun leser. I stuen er det jo bare en minimal tvbenk, det er ikke allverdens plass der heller. så hvordan løser hun oppbevaringsproblemet? Anonymous poster hash: f1be3...bfa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Hva syns dere om de små leilighetene til div bloggere? Feks. Kristina Andersen, er det ikke litt nakent innredet? Hun har ingen bilder og ingen blomster, kun speil over sofaen. Og hvordan er entreen hennes? Eller har hun valgt en stil som kalles minimalisme? Jeg syns det er litt fint, men samtidig forstår jeg ikke hvor hun gjør av alt interiøret hun kjøper og alle bøker hun leser. I stuen er det jo bare en minimal tvbenk, det er ikke allverdens plass der heller. så hvordan løser hun oppbevaringsproblemet? Anonymous poster hash: f1be3...bfa Har aldri sjekket denne bloggeren, men stakk innom og sjekket bloggbilder av leiligheten hennes. Minimalisme vil jeg nok ikke kalle det, med ørten paljettputer i sofaen + lammeskinn i både sofa og lenestol, høyflossteppe på gulvet og krukker, kurver og lysestaker på kjøkkenbenk og bord. Enig i noen litt nakne vegger men hun leter sikkert etter det perfekte bildet/maleriet, det gjør hvert fall jeg på enkelte av mine vegger Lette ikke så nøye så jeg så kun bilder av kjøkkenet og stua hennes da. Anonymous poster hash: 39c04...300 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 ... Men du skriver at hun har ingen blomster, det er hvert fall svært ofte friske blomster i vaser på bildene hennes. Anonymous poster hash: 39c04...300
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Link takk, så vi vet hva vi skal synse noe om. Anonymous poster hash: 00474...fe6 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Har aldri sjekket denne bloggeren, men stakk innom og sjekket bloggbilder av leiligheten hennes. Minimalisme vil jeg nok ikke kalle det, med ørten paljettputer i sofaen + lammeskinn i både sofa og lenestol, høyflossteppe på gulvet og krukker, kurver og lysestaker på kjøkkenbenk og bord. Enig i noen litt nakne vegger men hun leter sikkert etter det perfekte bildet/maleriet, det gjør hvert fall jeg på enkelte av mine vegger Lette ikke så nøye så jeg så kun bilder av kjøkkenet og stua hennes da. Anonymous poster hash: 39c04...300 Hun har veldig lite av interiørting sammenlignet med mange jeg kjenner da Ja kanskje hun velger å bruke tid på å lete etter bilder, det tenkte jeg ikke på. Merker forresten at flere bloggere velger å skrive at de vil bruke tid på å finne de rette møblene og tingene, kan det være de har lest på kg om alt som er galt med shabby chic og alt som alle naboer har? Ida wulff har heller ikke så mye ting ser jeg. ... Men du skriver at hun har ingen blomster, det er hvert fall svært ofte friske blomster i vaser på bildene hennes. Anonymous poster hash: 39c04...300 Blomsterbuketter ja, men ingen potteplanter. Anonymous poster hash: f1be3...bfa
MissPierce Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Heller de som leter etter den perfekte tingen, enn de som hele tiden kjøper ting og bytter de ut med noe annet etter en kort stund 4
heihei123 Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Synes Kristina har en fin leilighet jeg, spesielt etter at hun byttet trekk på sofaen. Ville gjort den mer personlig om det hadde vært min da. Liker det vi har sett av Ida Wulff sin så langt. Nettenestea har mye fint hun også, men hun er nok mer miljøfrelst enn jeg noen gang kommer til å bli. Ikke helt min stil :-)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Synes Kristina har en fin leilighet jeg, spesielt etter at hun byttet trekk på sofaen. Ville gjort den mer personlig om det hadde vært min da. Liker det vi har sett av Ida Wulff sin så langt. Nettenestea har mye fint hun også, men hun er nok mer miljøfrelst enn jeg noen gang kommer til å bli. Ikke helt min stil :-) Det gjorde seg med grå sofa istedenfor hvit, helt enig. Jeg syns mye av det nette nestea har er veldig typisk blant bloggere, da spesielt de mer kjente. Pistolvasen feks. Jeg har ikke inntrykk av at hjemmet hennes er så miljøvennlig. Så er det også hus hun har og ikke leilighet? Anonymous poster hash: f1be3...bfa
heihei123 Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Det gjorde seg med grå sofa istedenfor hvit, helt enig. Jeg syns mye av det nette nestea har er veldig typisk blant bloggere, da spesielt de mer kjente. Pistolvasen feks. Jeg har ikke inntrykk av at hjemmet hennes er så miljøvennlig. Så er det også hus hun har og ikke leilighet? Anonymous poster hash: f1be3...bfa Du sier noe der, er ikke noe fan av pistolene og trehendene (hvis dere skjønner hva jeg mener), som vi ser hos mange bloggere. Bla nettenestea og leneorvik. Endret 28. juni 2014 av heihei123
fresia Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 har sett bilder av leilighetene til Kristina og Ida nå og jeg synes ikke leilighetene er spesielt "nakne" eller minimalistiske. jeg bor selv i en liten leilighet og synes det er fint med litt luft når leiligheten i seg selv er liten. om man har masse møbler, dekor og dilldall blir romfølelsen mindre og leiligheten får et rotete uttrykk. jeg har ingen bilder på veggen - kun et par bilder av meg og familien som står i vinduskarmen. av planter har jeg kun en orkide og to kaktuser, men hjemmet mitt er veldig lunt og koselig fordet. jeg tenker at når man tar bilder av leiligheten sin som man skal legge ut på bloggen sin, så tar man selvfølgelig ikke bilde av rotet. selvfølgelig har de det rotete av og til de og, men det er jo ikke så rart de ikke tar bilde av det og legger ut. man vil jo vise seg fra sin beste side 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 har sett bilder av leilighetene til Kristina og Ida nå og jeg synes ikke leilighetene er spesielt "nakne" eller minimalistiske. jeg bor selv i en liten leilighet og synes det er fint med litt luft når leiligheten i seg selv er liten. om man har masse møbler, dekor og dilldall blir romfølelsen mindre og leiligheten får et rotete uttrykk. jeg har ingen bilder på veggen - kun et par bilder av meg og familien som står i vinduskarmen. av planter har jeg kun en orkide og to kaktuser, men hjemmet mitt er veldig lunt og koselig fordet. jeg tenker at når man tar bilder av leiligheten sin som man skal legge ut på bloggen sin, så tar man selvfølgelig ikke bilde av rotet. selvfølgelig har de det rotete av og til de og, men det er jo ikke så rart de ikke tar bilde av det og legger ut. man vil jo vise seg fra sin beste side Jeg tenkte nå mer på hvor de oppbevarer ting som bøker, og ikke på rot. Anonymous poster hash: f1be3...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Jeg tenkte nå mer på hvor de oppbevarer ting som bøker, og ikke på rot. Anonymous poster hash: f1be3...bfa Jeg har selv kun bodd i små leiligheter/rekkehus og ser veldig fordelen av å ha det lyst, luftig og litt minimalistisk. Har naboer med mørkere stil, furumøbler og så videre og hjemmene deres ser veldig små og dunkle ut. Men hver sin smak selvfølgelig Ang oppbevaring så finnes det jo mange smarte løsninger. F eks oppbevaringsplass i puffer, bord, store skuffer i sittedelen til dagsenger og sofaer, store skuffer på hjul skjult under sengene, å sette sesongprodukter på bod/loft når det er utenfor sesong (som f eks å ha sommerklær på loftet på vinterstid osv) og så videre er noe jeg selv benytter meg av. Anonymous poster hash: 39c04...300 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Det er vel fordi at de ikke ønsker å dele alt på bloggen. Jeg hadde heller ikke ønsket å ha bilde av familie og sånt på veggene som da kom ut på bloggen hele tiden. Og så mye kritikk bloggerene får for stil og smak så skjønner jeg at de vil holde det så nøkternt som mulig. Anonymous poster hash: 0e913...9f0 4
Adhara Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Tråden er ryddet for avsporinger + svar Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå