AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Min mann fyller 40 år, og jeg vil gjerne gjøre noe morsomt for han. Her kommer noen stikkord, så håper jeg at dere kan hjelpe meg litt. Ikke kom med forslag om sex. - Han vil ikke ha fest. - Han liker å være i farta. - Han har hoppet i fallskjerm og likte det. - han er glad i øl - Han liker ikke å få oppmerksomhet. - Han liker å være ute. - Jag står helt fast. Trenger noen gode ideer.Anonymous poster hash: 13795...4db
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Weekend tur til en storby - pleier å være populært hos de fleste, kanskje kombinert med en fotballkamp med favorittlaget hans Go-cart - inviter deres venner og gå å kjør go-cart, med restaurant besøk etterpå Nytt fallskjermhopp Anonymous poster hash: 2391b...ad1
Gjest Whitestripes Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Hva med en opplevelsesferie med aktiviteter han liker? Bare dere to på tur, som finner på morsomme og hyggelige ting sammen, må jo passe fint for en som ikke liker oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå