AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hei Hvor mye koster egentlig frisør når man tar en full brudepakke. Altså med prøvetime, hår og sminke? Jeg har virkelig ikke peiling og trenger sånn ca pris:P Har hørt med noen, men jeg vet ikke hva som er vanlig:/ Takker for svar:) Anonymous poster hash: 2228c...12f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Jeg betaler 2000 for frisør. Prøvetimen var gratis. Sminking kommer vel på ca 500. Det er en liten salong, så det kommer ikke til å være andre kunder enn oss der. Hva er "full brudepakke"? Søsteren min betalte 4000, fikk jordbær og champagne, prøvetime hos en frisør som overkjørte henne i forhold til sminke bare noen dager før bryllupet. Jeg får verken jordbær eller champagne, men har hatt prøvetimen i god tid og vet jeg blir fornøyd. Og med pengene jeg "sparer" på å velge en annen frisør kan jeg kjøpe meg både champagne og jordbær og ha penger til overs. Anonymous poster hash: 9e1c2...c73
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Jeg fikk alt for 2200,- Anonymous poster hash: eef65...7f1
Gjest Trappetroll Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg får det gratis 😄 Men vet at ene salongen her tar 3600,- for alt. Det er inkludert frukt hvertfall. En Annen tok 4600,- 😳
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 okai da er det litt forskjellig:) Det er et sted jeg får for 3000,- så da er det jo ikke så dyrt ut fra det jeg leser her TS Anonymous poster hash: 2228c...12f
fransisca Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 jeg jobber som makeup artist, og har gjort endel brudesminke, i Oslo (her jeg jobber) vet jeg det er vanlig med ca. 1500-2500 for sminke, men da er gjerne "prøvesminke" inkludert. Det er priser jeg vet freelancere bruker. Det er sikkert stor variasjon både på hvor fancy salongen er og hvor i landet.. Hår tror jeg ligger litt over, særlig om det er i salong. Men det finnes mange flinke frisører som jobber freelance, og kan gjøre det billigere enn i salong. Hva med å høre litt rundt, f.eks. spørre etter lærlinger? de kan være vel så flinke og mer møysommelige! ellers kan vel alt legges ut på anbud.no :D
brightness Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har ringt rundt i hele Bergen. Fikk litt forskjellige: Vogue - 6500 kr inkl sminking, prøvetime og hår. I tilegg fulgte det med et glass champagne og mat. Anne's hårdesign - 5150 kr for brudepakke. En annen var 3990,- Husker ikke hvem som sa hva, men de lå stort sett på 5-6500,- iallefall. Alle i sentrum iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå