Gå til innhold

Frisør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Hvor mye koster egentlig frisør når man tar en full brudepakke. Altså med prøvetime, hår og sminke? Jeg har virkelig ikke peiling og trenger sånn ca pris:P

Har hørt med noen, men jeg vet ikke hva som er vanlig:/

Takker for svar:)

Anonymous poster hash: 2228c...12f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 2000 for frisør. Prøvetimen var gratis. Sminking kommer vel på ca 500. Det er en liten salong, så det kommer ikke til å være andre kunder enn oss der.

Hva er "full brudepakke"? Søsteren min betalte 4000, fikk jordbær og champagne, prøvetime hos en frisør som overkjørte henne i forhold til sminke bare noen dager før bryllupet. Jeg får verken jordbær eller champagne, men har hatt prøvetimen i god tid og vet jeg blir fornøyd. Og med pengene jeg "sparer" på å velge en annen frisør kan jeg kjøpe meg både champagne og jordbær og ha penger til overs.

Anonymous poster hash: 9e1c2...c73
Skrevet

Hørt priser opp til 5000

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk alt for 2200,- :biggrin:

Anonymous poster hash: eef65...7f1
Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg får det gratis 😄

Men vet at ene salongen her tar 3600,- for alt. Det er inkludert frukt hvertfall.

En Annen tok 4600,- 😳

AnonymBruker
Skrevet

okai da er det litt forskjellig:) Det er et sted jeg får for 3000,- så da er det jo ikke så dyrt ut fra det jeg leser her :) TS

Anonymous poster hash: 2228c...12f
Skrevet

jeg jobber som makeup artist, og har gjort endel brudesminke, i Oslo (her jeg jobber) vet jeg det er vanlig med ca. 1500-2500 for sminke, men da er gjerne "prøvesminke" inkludert. Det er priser jeg vet freelancere bruker. Det er sikkert stor variasjon både på hvor fancy salongen er og hvor i landet.. Hår tror jeg ligger litt over, særlig om det er i salong. Men det finnes mange flinke frisører som jobber freelance, og kan gjøre det billigere enn i salong. Hva med å høre litt rundt, f.eks. spørre etter lærlinger? de kan være vel så flinke og mer møysommelige! ellers kan vel alt legges ut på anbud.no :D

Skrevet

Jeg har ringt rundt i hele Bergen. Fikk litt forskjellige:
Vogue - 6500 kr inkl sminking, prøvetime og hår. I tilegg fulgte det med et glass champagne og mat.
Anne's hårdesign - 5150 kr for brudepakke.
En annen var 3990,-

Husker ikke hvem som sa hva, men de lå stort sett på 5-6500,- iallefall.
Alle i sentrum iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...