Gjest Odense Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Noen som har et godt forslag til en hår voks til mitt halv lange hår?? Liker å ha på etter jeg har hatt skum i det slik at jeg lettere kan forme det..
Gjest Niniel Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Ja, jeg kjøpte nettopp ett som var veldig bra! Kms Hair Play paste up spray heter den. Dette står på flasken: "Gir maksimalt hold, men er samtidig fleksibel. Fungerer også bra på fint hår som er vanskelig å style." Jeg er kjempefornøyd
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Pass deg for den hvis du har langt hår; håret kan fort se veldig matt ut av den (selverfart). Mine favoritter: Sebastian Shaper Smoothing Groomer (gir blankt hår, ikke seig) Sebastian Threads (litt seigere enn den første, gir også glans).
Gjest Odense Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Kan noen av de Sebastian produktenen kjøpes via nettet? Lookfantastic så ikke ut til å ha dem...
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Vel, hqhair.com har endel Sebastian, det samme har www.healthandbeautydepot.com, men der er portoen saftig (ca 150NOK), så da må du bestille endel før det lønner seg. Jeg kjøper hos frisøren, har funnet ut at jeg lurer meg selv til å kjøpe mer når jeg handler via LF, og siden de ikke har Sebastian...
Arkana Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Wella High Hair er min favoritt, kjøpes hos frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå