Gå til innhold

Bsbyolje+ barbering= JAAAA!!!

Linnie

Anbefalte innlegg

Har et råd å komme med som er helt utrolig!!! :D De fleste her barberer seg vel ett eller annet sted eller to, og jeg har lest flere tråder om barbering som fører til kviser, utslett og inngrodde hår... :x Kutt ut alt som heter barberskum og andre såper! Bruk babyolje!!! :P:P:P Ikke mer kviser, utslett eller inngrodde hår!! Bare helt mykt og fint!! Bruk det til leggene, armene og bikinilinja++. Det er helt utrolig!!! Prøv det!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Babyolje får du kjøpt i vanlige butikker som Obs, Prix, Mega... :)

Aner ikke pris, da det er noen år siden jeg kjøpte det selv. Kjøpte det for å bruke som sminkefjerner av f.eks. vannfast mascara, jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Baby olje koster ikke mer enn 30 kr, og det er kjempe fint å bruke til fjerning av mascare også!! Billigere og bedre enn dyre øyesminke fjernere!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra johnsons bruker jeg, den som er på reklamen, binder fuktigheten 10 ganger mer... den er god!!! Prøv!!! det er litt "klissete" og uvant først, men det er verdt det, for jeg får ikke et merke etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fra johnsons bruker jeg, den som er på reklamen, binder fuktigheten 10 ganger mer... den er god!!! Prøv!!! det er litt "klissete" og uvant først, men det er verdt det, for jeg får ikke et merke etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt sprørsmål :lol:

Bruker du det i steden for skum, eller smører du etterpå?

Og til deg som bruker det å fjerne mascara med: Babyolje er ganske "tungt" for den fine, tynne huden rundt øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivenolje er faktisk enda bedre! og billigere. funker som en drøm, mye bedre enn skum. lett å ha i en liten flaske på ferie til forskjell fra en diger boks med barberskum. olivenolje er godt for huden også, mens skum tørker ut huden.

bruker det i dusjen på fuktig hud, men det går helt fint å bruke på tørr hud også.

til deg som lurte: olje i stedet for skum, ikke etterpå. (selv om det selvfølgelig ikke skader å kline på litt etter skumbarbering heller)

olivenoljen legger seg som en slags buffer mellom hud og høvel, gjør det helt umulig å kutte seg opp, og du unngår røde prikker/nupper, som ihvertfall jeg pleier å få hvis jeg bruker skum.

helt strålende.

genialt å ha med en liten flaske på ferie, den kan brukes som sminkefjerner, hårkur, aftersun (olivenolje er faktisk i stand til å reparere solskader i huden til en viss grad, til forskjell fra vanlig aftersun), dusjolje i stedet for bodylotion... vidundermiddel nummer en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...