AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hei dere! Har noen av dere prøvd nyx concealer in a jar? Jeg tenker å kjøpe den som er orange, denne: http://www.amazon.com/NYX-Cosmetics-Concealer-Orange-0-24/dp/B004QQ1170 Tenker å bruke den som en corrector til mørke ringer under øynene, og har lest flere steder at den er anbefalt til det. Er det noen som har brukt denne eller noe annet fra nyx? Hvordan er produktene deres? Man får vel ikke kjøpt denne i butikker i Oslo? Hvor på nett er det man kan kjøpe den, vet dere om noen trygge sider? Kjøper aldri fra nett nesten, så vet ikke hvor det er best og billigst å kjøpe. Takk for alle tips! Anonymous poster hash: 365ac...086
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Ingen??Anonymous poster hash: 365ac...086
Emma2611 Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hei jeg prøver å unngå å kjøpe sminke på nett fordi at selv om det er gratis frakt så må man betale 25% av totalsummen som moms og ca.135kr eller mer i "fortollingsgebyr" selv om toll på kosmetikk ikke betales i Norge men det er hvist en annen sum og i tillegg pakking og sendig hvis det ikke er gratis! Så man må fort beregne 300kr eller mer ekstra utenom det man faktisk kjøper!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hei jeg prøver å unngå å kjøpe sminke på nett fordi at selv om det er gratis frakt så må man betale 25% av totalsummen som moms og ca.135kr eller mer i "fortollingsgebyr" selv om toll på kosmetikk ikke betales i Norge men det er hvist en annen sum og i tillegg pakking og sendig hvis det ikke er gratis! Så man må fort beregne 300kr eller mer ekstra utenom det man faktisk kjøper! Det er bare hvis du kjøper for over 200kr. Det er bare å holde seg under, så slipper du unna alt ekstra. Heller det enn å betale dyre dommer her i landet.Anonymous poster hash: 0d120...2c1
Djungelvrål Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har den orange, den funker bra men er litt tørr. Liker denne bedre, blander den i vanlig concealer eller bruker den alene. Den er lys gul og dekker blått bra. http://www.nyxcosmetics.com/p-28-concealer-wand.aspx
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har den orange, den funker bra men er litt tørr. Liker denne bedre, blander den i vanlig concealer eller bruker den alene. Den er lys gul og dekker blått bra. http://www.nyxcosmetics.com/p-28-concealer-wand.aspx Takk takk:) Det var mange farger, hvordan vet man hvilken som passer en best? Har nok mer lilla-mørke øyne, har en tendens til å se grått ut når jeg bruker concealer/foundation. Har du kjøpt de fra den siden, altså nyx sin side? (både den gule og orange) Anonymous poster hash: 365ac...086
Djungelvrål Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Ja kjøpt begge fra nyxcosmetics.com. Tror den gule kler de fleste men det beste er nok å legge den under også legge en vanlig concealer over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå