AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Ekle folk og skummelt der, men så er jeg skeptisk til hele Oslo.Anonymous poster hash: 19a5b...7c4 Folkene er stort sett som andre, om enn noe mer bemidlede enn enkelte andre steder i Oslo, og skummelt er det siste det er. Litt kaksete, i verste fall, men like skummelt som Snåsa. Jeg synes Majorstuen er ålreit, men jeg tenker det kan bli litt bråkete i hovedtrafikkårene, så jeg ville i så fall bosatt meg i en rolig sidegate. Anonymous poster hash: 10a17...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Tar dette under AB da jeg synes jeg er overfladisk når jeg sier dette, men jeg synes faktisk Majorstua er kvalmt. Alle vil bo der fordi det er dyrt, flott og staselig. Og alt hysteriet rundt Bogstadveien? Ta dere en bolle og slutt å lat som dere er rike. Ekle mennesker i pels som tror de er viktigere enn alle andre og alt det der. Slik synes jeg Majorstua er. Sånn, det bare måtte ut.Anonymous poster hash: c0245...9c8 Hehe....jeg tror du mener Frogner først og fremst. Men joda- kan være enig med deg.Anonymous poster hash: b728e...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #23 Skrevet 29. juni 2014 Hvor har dere alle disse snobbetankene fra? Det er da ikke status å bo på majorstuen?Anonymous poster hash: 69c71...d60
Wonders Skrevet 29. juni 2014 #24 Skrevet 29. juni 2014 Hvor har dere alle disse snobbetankene fra? Det er da ikke status å bo på majorstuen?Anonymous poster hash: 69c71...d60 som inflytter er det det. Regner ikke med at TS er fra Oslo. Jo lenger du bor i Oslo jo mere lærer du om geografi, lokasjon lokasjon lokasjon. I det store og hele starter man på Majorstua om man vil til vestkanten.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #25 Skrevet 29. juni 2014 Majorstua er ikke synonymt med Bogstadveien og andre trafikkerte gater, på samme måte som andre bydeler heller ikke kan bedømmes ut fra hovedfartsårer med mye folk og biler. Det handler bare om å orientere seg og finne de hyggelige gatene og områdene. Det er mange av dem.Anonymous poster hash: 1af67...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #26 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har stortrivdes på majorstuen helt til nå, men når vi nå skal få nummer to, og nummer en begynner å trenge litt uteplass så tenker vi oss "hjemmover" mot Kjelsås men har stortrivdes på Majorstuen som ungt par altså Anonymous poster hash: 82772...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå