Løvinna Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har hørt at det finnes en møbelbutikk som heter Living som ligger på Karihaugen. Jeg har aldri sett noen katalog eller brosjyrer derfra og lurer derfor på hvilke typer møbler de har, prisnivå og kvalitet. Håper at noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonStop Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er Kim Tvedt som har skiftet navn til Living. (ihvertfall her i Bergen) Priser, kvalitet er vel mye det samme som Skeidar og Bohus.... Tror ikke de kommer ut med kataloger, har bare sett annonser i aviser og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Etter å ha trålet Bohus, Skeidar, Ikea og alle de andre møblebutikkene for å lete etter salongbord dro vi en tur til Living. Og der fant vi SÅ mye fint. Endelig en butikk som hadde noe annet enn de andre kjedene. Og ikke så forferdelig dyrt heller. Har bare vært der en gang, jeg. Men da fant jeg masse fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi er på jakt etter nytt salongbord. Finnes det noe sted på nettet hvor man kan se hva de har? Det var ikke noe særlig på websidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er Bohus som eier Living. Kanskje de har noe på sin hjemmeside?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå