Cambria Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg får sånne små kikk over meg hvor jeg vil gjøre husarbeid. Nå er jeg hos kjæresten min, og han har brukt hele dagen på å spille LOL. Jeg har kjeda meg lenge, men plutselig fikk jeg lyst til å gjøre litt husarbeid. Dermed har jeg nå brukt en time på det, og smilet han fikk ga meg bare lyst til å gjøre mer. Iblant så er virkelig livet herlig! Måtte bare få det ut, for finnes ingen bedre følelse enn å overaske folk med noe som gjør dem glade. Det er bare så herlig!!! :D
Sphynx Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Så snill du er! Jeg er også glad i å gjøre slike ting, heldighvis er kjæresten også like glad i det
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Lager du mat og vasker opp etterpå, så har han fått en reservemor. Hva mere kan en mann ønske seg? Anonymous poster hash: a2644...1c8
Cambria Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2014 Lager du mat og vasker opp etterpå, så har han fått en reservemor. Hva mere kan en mann ønske seg? Anonymous poster hash: a2644...1c8 Haha! Jeg lager faktisk ikke mat, den er det han som lager (jeg kan ikke fordra å lage mat).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå