Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal holde det kort. Møtte en fyr ute på byen, og han var veldig sjarmerende og hadde utrolig fint ansikt. Vi har god kjemi og akkurat samme type humor. Men høyden hans plager meg, når han kun er 5 cm høyere enn meg. Og jeg er 160. Helt ærlig, hadde dere klart å date en så lav mann?

Anonymous poster hash: b2398...5f4
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja, ser ikke problemet i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs nå?

Han ser jo nesten ut som en dverg når vi står

Skrevet

Du er jo like lav selv :P Hva vil du ha da? At du er 160 og han 190? Ser jo enda dummere ut :P Nå matcher dere jo... Dessuten tipper jeg du overdriver litt, at han egentlig er 170-ish.

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjør det overfladisk. Men alikevel, man må jo tenne på den andre personen også. Men ser ikke problemet

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg synes du skal la han finne seg en jente som synes at 165 er helt ypperlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo like lav selv :P Hva vil du ha da? At du er 160 og han 190? Ser jo enda dummere ut :P Nå matcher dere jo... Dessuten tipper jeg du overdriver litt, at han egentlig er 170-ish.

Ja, men jeg har riktig proporsjon som gjør at jeg faktisk ikke ser så unormal lav ut. Og jeg er jo heller ikke unormal lav til en jente å være. Men hadde ønsket noen mellom 172-183. Det er ideelt for meg :) Det er jo ikke noe som heter at om en jente er 160 skal hun finne en på 160 også?

Ja det gjør det overfladisk. Men alikevel, man må jo tenne på den andre personen også. Men ser ikke problemet

Nettopp. Jeg vet ikke, høyde spiller en stor rolle for meg, men jeg vil gjerne lukke øynene og gi det en sjanse

Jeg synes du skal la han finne seg en jente som synes at 165 er helt ypperlig.

Det er ikke akkurat som om jeg har bånd på han? Han er fri til å velge hvem han vil være med.

Skrevet (endret)

Ingenting galt i det. Det er jo bare du som vet dine preferanser når det kommer til mannfolk. Vi mennesker har en tendens til å like forskjellige ting. Ingen burde dømme deg om du syns han er uaktuell pga høyden hans.

Du får ta en vurdering, er de positive sidene nok til at du kan se bort i fra det negative? :)

Edit: Syns jo det er litt slemt av deg å kalle han for dverg da, om jeg får lov til å si det. Om du ser sånn på han så burde du kanskje la han finne seg noen andre som tenker litt høyere tanker om han.

Endret av debattanten
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jo du også.

Anonymous poster hash: d3544...98c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og nei, han er virkelig 165. Han sa det selv. Hadde han vært 170 hadde ikke dette vært noe problem.

Gjest iGirl
Skrevet

Det er ikke akkurat som om jeg har bånd på han? Han er fri til å velge hvem han vil være med.

Du misforsto meg, jeg mener at han fortjener bedre enn deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jo du også.

Mine armer matcher til resten av kroppen min, det gjør også bena mine. Det gjør nemlig ikke hans. Dessuten er det utrolig normalt for en jente å være rundt 160 :)

AnonymBruker
Skrevet

Du misforsto meg, jeg mener at han fortjener bedre enn deg.

Hvorfor? fordi jeg faktisk vurderer å forsøke å lukke øynene til høyden? Selv om det spiller en nokså stor rolle for meg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig du tuller nå ts, men er redd for at du ikke gjør det. Synd for deg at du er så overfladisk, Kanskje bedre å være alene i livet da.

Anonymous poster hash: f1709...c67
AnonymBruker
Skrevet

Mine armer matcher til resten av kroppen min, det gjør også bena mine. Det gjør nemlig ikke hans. Dessuten er det utrolig normalt for en jente å være rundt 160 :)

Nei, gjennomsnittet er 10 cm høyere enn deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt i det. Det er jo bare du som vet dine preferanser når det kommer til mannfolk. Vi mennesker har en tendens til å like forskjellige ting. Ingen burde dømme deg om du syns han er uaktuell pga høyden hans.

Du får ta en vurdering, er de positive sidene nok til at du kan se bort i fra det negative? :)

Edit: Syns jo det er litt slemt av deg å kalle han for dverg da, om jeg får lov til å si det. Om du ser sånn på han så burde du kanskje la han finne seg noen andre som tenker litt høyere tanker om han.

Nei, det virker jo ikke sånn, da, dessverre. Virker som om man ikke skal ha preferanser, og bare ta seg til takke med det første man får. Hvis jeg stusser over noe som jeg ikke hadde sett for meg, så er jeg plutselig en dårlig kvinne og han fortjener bedre.

Nå har jeg ikke kjent han lenge, men hittil virker han jo bare fantastisk. Om kjemien fortsetter slikt er jeg ville til å gi det et forsøk.

Ja, det var kanskje litt slemt, men var ikke ment sånn. Han er absolutt en kjekk kar. Det er ikke akkurat som om jeg ser ned på ham, eller noe. Tvert imot! Han har en jobb og god utdannelse, har et snilt hjerte og en god personlighet. Han har liksom alt i boks, og mye av de verdiene jeg også deler. Bare ikke denne høyde-tingen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, gjennomsnittet er 10 cm høyere enn deg.

Ikke på verdensbasis, kjære. Er glad i høyden min, jeg. Bare forterekker at mannfolk jeg skal date er litt høyere bare. Hadde jeg vært 170 eller noe hadde ikke dette vært noe problem

Gjest iGirl
Skrevet

Hvis han var ditt livs kjærlighet ville du ikke tenkt negativt om høyden hans i det hele tatt.

Skrevet

Ja, du er overfladisk. Har en venninne som nylig fortalte meg om en gutt hun hadde pratet en del med. Problemet kom da han reiste seg og ifølge henne så var han altfor lav, selv om han var høyere enn henne. Alt annet ved han var visst perfekt. Det blir for dumt at høyden skal spille så stor rolle.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...