AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg hadde en profil på en datingnettside (internasjonal en) en periode. Begynte å treffe fast en jeg traff der og jeg tok ned profilen. Etter at vi avsluttet ting var jeg borte fra nettisiden lenge men for en måned siden registrerte jeg meg igjen. Det jeg opplever nå er at jeg får mange mail fra flere som kontaktet meg da jeg hadde forrige profil. Noen har jeg korrespondert med og et par har jeg også truffet. Ikke alle har bilde, og bildet jeg har nå er litt på avstand/litt vinkel så helt mulig å ikke gjenkjenne meg fra forrige gang umiddelbart. Noen som kontakter meg har ikke bilde men interessante profiler, men da de sendte meg en privat epost adresse så jeg kunne kontakte dem gjenkjente jeg den. Noen har jeg dratt på date med men ikke ville truffet igjen, en som nå har skrevet med meg traff jeg faktisk, men han ringte aldri meg igjen. Noen som har opplevd dette? Sier dere bare "unnskyld, men vi har faktisk snakket sammen tidligere". Eller bare ikke svarer mer? Vil ikke ha en gjore det ukomfortabelt for begge heller. Anonymous poster hash: 47c41...d28
Sphynx Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Noen synes det er best å ikke svare, andre synes det er frekt å ikke svare. Gjør det du føler funker for deg?
Sandie Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Har opplevd det samme. En som plutselig sluttet å svare etter en tid med skriftlig kontakt,dukket opp igjen da jeg laget ny profil ca.6 mnd etter at jeg slettet den gamle. Jeg giddet ikke svare ham tilbake.Så ingen vits i det siden jeg ikke var interessert lenger. Har også blitt kontaktet på nytt av en som skrev at han trodde han hadde skrevet til meg før, så noen ser ihvertfall ut til å huske hvem de har kontaktet tidligere.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Noen synes det er best å ikke svare, andre synes det er frekt å ikke svare. Gjør det du føler funker for deg? Jeg svarte han ene jeg dro på date med for kjeempelenge siden. Han er noen år eldre, reiser mye med jobb. Syntes han var kjekk og virket ordentlig, han skulle på forretningsreise i et par uker etterpå (det sa han allerede ved meldinger, dvs. før han traff meg). Jeg hørte ikke noe mer etter det. Nå skrev han til meg og jeg sa rett ut at vi har pratet og t.o.m. truffet hverandre tidligere og skrev rett og slett beklager jeg kjente ikke igjen epostadressen med en gang. Han sa at han ville gi det en ny sjanse og ba meg sende bilder og at han ikke vet hvorfor det ikke ble noe mer sist. Jeg er litt ukomfortabel ettersom jeg føler at det er en grunn til at han ikke tok mer kontakt sist. Anonymous poster hash: 47c41...d28
Sphynx Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg svarte han ene jeg dro på date med for kjeempelenge siden. Han er noen år eldre, reiser mye med jobb. Syntes han var kjekk og virket ordentlig, han skulle på forretningsreise i et par uker etterpå (det sa han allerede ved meldinger, dvs. før han traff meg). Jeg hørte ikke noe mer etter det. Nå skrev han til meg og jeg sa rett ut at vi har pratet og t.o.m. truffet hverandre tidligere og skrev rett og slett beklager jeg kjente ikke igjen epostadressen med en gang. Han sa at han ville gi det en ny sjanse og ba meg sende bilder og at han ikke vet hvorfor det ikke ble noe mer sist. Jeg er litt ukomfortabel ettersom jeg føler at det er en grunn til at han ikke tok mer kontakt sist. Anonymous poster hash: 47c41...d28 Han høres ustabil ut, jeg ville drete i det og ikke svart
Sandie Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Jeg svarte han ene jeg dro på date med for kjeempelenge siden. Han er noen år eldre, reiser mye med jobb. Syntes han var kjekk og virket ordentlig, han skulle på forretningsreise i et par uker etterpå (det sa han allerede ved meldinger, dvs. før han traff meg). Jeg hørte ikke noe mer etter det. Nå skrev han til meg og jeg sa rett ut at vi har pratet og t.o.m. truffet hverandre tidligere og skrev rett og slett beklager jeg kjente ikke igjen epostadressen med en gang. Han sa at han ville gi det en ny sjanse og ba meg sende bilder og at han ikke vet hvorfor det ikke ble noe mer sist. Jeg er litt ukomfortabel ettersom jeg føler at det er en grunn til at han ikke tok mer kontakt sist. Anonymous poster hash: 47c41...d28 Jeg hadde ikke gitt en som avsluttet slik sist gang, noe ny sjanse.Hvorfor skulle han få det når han oppførte seg slik? En ting er å slutte å svare folk man kun har sendt meldinger til, noe annet er å møtes irl og deretter bare bli borte uten et ord. Feigt og umoden oppførsel. Selv om han virker ordentlig kan han være en av de mange playerne som bruker nettdating for å treffe stadig nye damer, og at du aldri hørte fra ham mer fordi noe "bedre" dukket opp. Har hatt kontakt med endel sånne selv, og de har en tendens til å komme tilbake og be om nye sjanser.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Jeg og ei venninne opplevde å få brev fra samme personer med samme innhold i.... Og vi er som natt og dag utseendemessig og hobbymessig...Anonymous poster hash: 190ef...0cc
Gjest Silverstream Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 De kontakter vel så mange personer at de ikke har oversikt over hvem de har snakket med og ikke. Dette har hendt meg mange ganger, da tenker jeg alltid: "jasså, så jeg var vel ikke så minneverdig allikevel". Det er hvertfall slik jeg føler det. For jeg har alltid klart å huske hvem jeg har tatt kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har opplevd å få brev fra samme folka, på samme profil, etter å ha vært på en date med dem. Opplyser bare om at vi allerede har møttes, og at det ikke er noe mer aktuelt nå. Min erfaring er at dersom de har rota det til før, kommer de til å gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 2730b...def
tjolahei Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Huff, har heldigvis ikke opplevd å ha møtt noen, for så å blitt kontakten på "nytt" av de senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå