AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Slik jeg har forstått det på chatten på facebook, så står det bak den som er online om h*n er pålogget med pc (web) eller mobil (mobile). Men kan den vise feil? Anonymous poster hash: 4cd5a...781
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Slik jeg har forstått det på chatten på facebook, så står det bak den som er online om h*n er pålogget med pc (web) eller mobil (mobile). Men kan den vise feil? Anonymous poster hash: 4cd5a...781 Det kan det sikkert, for det viser veldig ofte feil om man er online eller ikke. Ofte "henger man igjen" som online til man begynner å skrive noe til den personen. Anonymous poster hash: e38b6...750
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Det kan det sikkert, for det viser veldig ofte feil om man er online eller ikke. Ofte "henger man igjen" som online til man begynner å skrive noe til den personen. Anonymous poster hash: e38b6...750 Jeg spør fordi jeg har en venn jeg har pratet veldig mye med der i det siste. Og hengt sammen med.. Men siste uken når jeg har sett han på chatten, og sagt hei. Så har han svart han er på farta og bare titter innom med mobilen. Men bak nicket står det web.. Så lurer på om han lyver til meg. Anonymous poster hash: 4cd5a...781
lillsunshine Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Jeg spør fordi jeg har en venn jeg har pratet veldig mye med der i det siste. Og hengt sammen med.. Men siste uken når jeg har sett han på chatten, og sagt hei. Så har han svart han er på farta og bare titter innom med mobilen. Men bak nicket står det web.. Så lurer på om han lyver til meg. Anonymous poster hash: 4cd5a...781 Ble nettopp opprettet en tråd om hvordan Facebook "lyver" om aktivitet og ikke. Det samme kan nok skje med web/mobil og hva det viser. Ikke grubl så mye på det.... Kan jo skrive frå web på mobilen, ved å bruke nettlesen til Facebook der, uten å bruke appen f.eks.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Ble nettopp opprettet en tråd om hvordan Facebook "lyver" om aktivitet og ikke. Det samme kan nok skje med web/mobil og hva det viser. Ikke grubl så mye på det.... Kan jo skrive frå web på mobilen, ved å bruke nettlesen til Facebook der, uten å bruke appen f.eks. Selv bruker jeg ikke appen, så hvis man vises som online på web når man er i nettleser på mobil så er det absolutt mulig at han sier sannheten. Anonymous poster hash: e38b6...750
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Flere gutter jeg kjenner bruker Facebook på mobilen via nettleseren på mobilen som skrevet over meg her.. men de jeg vet om som gjør det, der står det faktisk ikke om vedkommende er eller har vært pålogget med mobil eller web, det er bare en grønn prikk når de er pålogget (om man kan stole på om det er korrekt), det står ikke web eller mobilikon bak.. Anonymous poster hash: 8091e...b47
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Flere gutter jeg kjenner bruker Facebook på mobilen via nettleseren på mobilen som skrevet over meg her.. men de jeg vet om som gjør det, der står det faktisk ikke om vedkommende er eller har vært pålogget med mobil eller web, det er bare en grønn prikk når de er pålogget (om man kan stole på om det er korrekt), det står ikke web eller mobilikon bak..Anonymous poster hash: 8091e...b47 Nei, på mobil gjør det ikke det tror jeg. Men jeg sitter stort sett på fra pc selv. Og når jeg bruker fb med mobilen, så bruker jeg heller ikke appen. Men chrome. Og da har jeg ikke tilgang på chatten. Men kan godt hende at jeg kommer opp på chatten til alle mine venner, uten at jeg er klar over det. Takk for svar forresten. Akkurat kuttet ut ei jeg så på som en av mine beste venner, pga konstant løgner og tull. Så jeg bare orker ikke mer sånt nå og overreagerte kanskje litt i denne saken. Anonymous poster hash: 4cd5a...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå