:-) anna Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Har jeg vært plaget med de siste dagen. Får sterk og bankende hodepine på kvelden, og har det gjerne kvelden etterpå også. Nå er det dag tre og jeg har veldig hjertebank. Ikke vondt men irriterende og ubehagelig. Kan se pulsen min utenpå magen faktisk. Kjenner den i halsen og i ørene. Heøt merkelig faktisk. Og øynene henger liksom ikke helt med når jeg beveger hodet. :-? Lurer på om det kan være ettervirkninger av hodepinen... Noen andre som har vært plaget med hodepine i svangerskapet?! Blodtrykk/blodprosent/jern o.s.v var helt fint sist jeg var hos doktoren (forrige uke)
Charmina Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Oj dette hørtes ikke noe kjekt ut! Jeg ville nå kanskje kontaktet legen min om det var så ille! Er selv plaget med hodepine men ikke slik som dette! Lykke til! -Charmina
:-) anna Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2004 Snakket med legen om det forrige uke, for jeg hadde et "anfall" da også. Men ettersom alle prøvene mine var så fine, så hun ikke så alvorlig på det. Har migrene i familien, men har aldri vært plaget selv. :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå