Gjest Steamboat Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Opplever du ofte personer som virker mentalt tilbakestående uten å ha fått diagnosen? Ikke tilbakestående som et skjellsord eller på bakgrunn av noen få enkelthandlinger, men de tenker som om de var tilbakestående. Selv tiltrekker jeg dem som fluer og bare i år datet en jente og var på påskeferie med en annen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Nei. Men det er jo bare å henvise dem til KG, så får de raskt (riktig) diagnose. Anonymous poster hash: f661f...720 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Tenker det hver dag jeg, når kunder ringer for hjelp til ALT. I dag måtte jeg forklare en 20-åring hvordan han skulle sette inn SIM-kort i mobilen sin. De er neppe tilbakestående, det er nok bare merkelig for meg at de ikke forstår ting som for meg er en selvfølge. Men slik må det jo være, for ingen kan alt. Jeg fremstår garantert som en idiot når jeg kommer inn på mekonomen og ber dem undersøke hvorfor det er en "tikk-tikk" lyd ett sted i motorrommet på bilen min. Så heldigvis er vi forskjellige. Jeg kan noe, du kan noe annet. Disse jentene du har møtt på kan sikkert noe du ikke kan de også.Anonymous poster hash: cb567...b6a
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Og her trodde jeg det var en reell diagnose som ikke var satt ... For jeg kjenner noen sånne. Dvs. at de egentlig er totalt hemmet i sosiale settinger og må ha kyndig veiledning i alt de skal gjøre. Veiledning av type "Først gjør du A, når du har gjort det gjør du B, deretter C ..." Dette på tross av at for alle andre er det helt opplagt at dette er rekkefølgen, men for denne personen må dette inn med teskje ellers gjør de det i vilkårlig rekkefølge og får da ikke gjort hele jobben fordi rekkefølgen er essensiell. Endret 28. juni 2014 av Blondie65
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg tror du kan få en diagnose på det relativt kjapt hvis du går til legen Steamboat.
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Ja har vært borti noen slike, men også sikker på at jeg fremstår slik iblant, bla fordi jeg ofte surrer rundt i min egen verden og glemmer alt rundt meg.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Det finnes i alle fall enkelte som burde vært diagnosert som drittsekker!
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Det finnes i alle fall enkelte som burde vært diagnosert som drittsekker!hvis du henviser til meg er det bare litt vennskapelig erting
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Enig med ung tøff mann. Steamboat du virker som en med P E R S O N L I G H E T S F O R S T Y R E L S E i en eller annen retning/grad. Google it. Anonymous poster hash: d26bd...4e3
flinkeceline Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har opplevd folk på denne måten før. Det som er litt skummelt er at du virkelig ikke vet helt ordentlig før dem åpner munnen. Rent basert på kroppspråk har jeg sett ting som ikke burde vært lovlig utenfor mentalsykehus, men så er det også forskjell da. Tenker på når på dagen, om du er beruset, har drukket, eller er stresset av noen grunn. På Oslo S ser en det meste. Er morsomt å sitte å ta seg en burger å vurdere mennesker som passerer forbi vinduene. 1
Gjest Iben Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Opplever du ofte personer som virker mentalt tilbakestående uten å ha fått diagnosen? Ikke tilbakestående som et skjellsord eller på bakgrunn av noen få enkelthandlinger, men de tenker som om de var tilbakestående. Nei. Fordi jeg er klar over at gjennomsnittet av menneskelig intelligens alltid ligger på 100. Og man skal være bra dum for å ha 100 i IQ. Så alt er som det skal være
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Enig med ung tøff mann. Steamboat du virker som en med P E R S O N L I G H E T S F O R S T Y R E L S E i en eller annen retning/grad. Google it. Anonymous poster hash: d26bd...4e3 Ah, enda en fjerndiagnostisering på KG! Anonymous poster hash: f661f...720
Cambria Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Opplever du ofte personer som virker mentalt tilbakestående uten å ha fått diagnosen? Ikke tilbakestående som et skjellsord eller på bakgrunn av noen få enkelthandlinger, men de tenker som om de var tilbakestående. Selv tiltrekker jeg dem som fluer og bare i år datet en jente og var på påskeferie med en annen. Jeg opplever at det er overaskende mange der ute med litt "lavere" sosial inteligens. For meg kan de til tider virke litt tilbakestående, men egentlig tror jeg det er mer grunnet egne fordommer rett å slett. Og selvfølgelig at jeg ikke forstår personen helt.
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Kg er glad i meg får en si...Du må ikke starte tråder her som ikke er politisk korrekte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå