AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hva gjør jeg feil med sminken? Utpå dagen så ser jeg ofte så blass ut i ansiktet. Jeg bruker primer for at sminken skal hodle seg lengre/bedre. Sminken ser helt fin ut med en gang og noen timer fremover, men så blir sminken litt svakere og jeg ser bleikere ut. Tips? Anonymous poster hash: f8dc4...b2a
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Kan være du har en dårlig foundation. Noen merker har en tendens til å oksidere i løpet av dagen sånn at fargen endrer seg. Andre smelter bare rett og slett av, særlig om man har litt fet hud. Fikser du med pudder? Jeg har ganske god erfaring med Estee Lauder Double Wear toppet med litt MAC Studio Fix pudder når det gjelder det å holde gjennom hele arbeidsdagen. Men ingen foundation holder evig, det er ganske vanlig å ha en compact, setting/fixing pudder eller solpudder i veska og "pudre nesen" litt gjennom dagen. Jeg har en setting spray fra Urban Decay også som jeg bruker når jeg skal på byn og vil at sminken skal holde hele natta. Jeg er egentlig ikke helt sikker på hvor godt den funker for å være helt ærlig. Kanskje jeg skal prøve på dagtid en gang, når jeg sjekker sminken uten ølbrillene på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå