Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 32, og har begynt å kikke såvidt på amme-BHer. Før jeg ble gravid var jeg 75I, nå tipper jeg at jeg er rundt en 85 J.

Litt usikker på når jeg bør kjøpe inn sånt, den størrelsen kan vel fortsatt endre seg endel? :vetikke:

Iom. at jeg har ganske store pupper får jeg lett vondt i musklene i siden og ryggen om jeg ikke bruker en BH som gir god støtte, så jeg kan liksom ikke kjøpe hva som helst heller. Så gjerne tips om noe som støtter godt! :jepp: ...men om du vet av en BH som ikke nødvendigvis støtter all verden, men er komfortabel og litt billigere, så blir jeg glad for tips om det også :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp..var to tråder om dette forrige uke, hvis du scroller deg bakover.

Bravado seamless.

Anonymous poster hash: 9a5ab...4ef
Skrevet

Jepp..var to tråder om dette forrige uke, hvis du scroller deg bakover.

Bravado seamless.

Anonymous poster hash: 9a5ab...4ef

Var litt for lat til å scrolle og prøvde meg på søkefunksjonen, men den er jo som vanlig udugelig. Fant dem nå, takk for tipset!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også store pupper (ikke like store som deg) å sliter med å finne stor nok bh. Fant en på lindex i 85f (var stor til å være f) som passet nå. Men puppene kommer sikkert til å vokse litt etter fødselen og da blir det ikke lett å finne en som er stor nok :/
Synes det er så vanskelig å bestille pga. størrelse osv... :/ åsså er det så dyrt...

Anonymous poster hash: b4c7f...688
Skrevet

Jeg her en britisk 34HH (som vel tilsvarer 75J/K i "oversatt" størrelse - har aldri giddet å finne ordentlig ut av det), og har brukt amme-bh'er fra Freya i begge ammeperiodene mine. De er spileløse, men går langt opp i størrelse og gir god støtte. Jeg bruker Freya-bh'er til vanlig, så jeg har sjanset på størrelse utfra det og handlet på eBay. Har truffet godt, størrelsene på amme-bh'ene stemmer godt overens med de "vanlige" bh'ene derfra.

Bravado seamless er veldig behagelig, men gir på ingen måte nok støtte for min del, og den ene jeg har har jeg brukt om natta (har trengt bh også om natta pga lekkasjer). Den er rett og slett ikke egnet til bruk på dagtid for meg.

Change har en amme-bh med spiler, den ser pen ut og er nok fin hvis det 1) går bra med spiler (det kan gi tette melkeganger hos noen), og 2) man passer i Change-modellene. Change-bh'ene er for grunne i cupen til meg, og det gjelder også amme-bh'en.

Skrevet

Jeg har også store pupper (ikke like store som deg) å sliter med å finne stor nok bh. Fant en på lindex i 85f (var stor til å være f) som passet nå. Men puppene kommer sikkert til å vokse litt etter fødselen og da blir det ikke lett å finne en som er stor nok :/

Synes det er så vanskelig å bestille pga. størrelse osv... :/ åsså er det så dyrt...

Anonymous poster hash: b4c7f...688

Nei, Lindex og denslags har jeg gitt opp for mange år siden - jeg må på ordentlige undertøysbutikker. Med tilhørende priser (men heldigvis også som regel kvalitet som matcher prisen). Hvis man følger med litt er det jo salg og slikt, f.eks. på underverker.no. Fin side om du ikke kjenner til den fra før av :)

Jeg her en britisk 34HH (som vel tilsvarer 75J/K i "oversatt" størrelse - har aldri giddet å finne ordentlig ut av det), og har brukt amme-bh'er fra Freya i begge ammeperiodene mine. De er spileløse, men går langt opp i størrelse og gir god støtte. Jeg bruker Freya-bh'er til vanlig, så jeg har sjanset på størrelse utfra det og handlet på eBay. Har truffet godt, størrelsene på amme-bh'ene stemmer godt overens med de "vanlige" bh'ene derfra.

Bravado seamless er veldig behagelig, men gir på ingen måte nok støtte for min del, og den ene jeg har har jeg brukt om natta (har trengt bh også om natta pga lekkasjer). Den er rett og slett ikke egnet til bruk på dagtid for meg.

Change har en amme-bh med spiler, den ser pen ut og er nok fin hvis det 1) går bra med spiler (det kan gi tette melkeganger hos noen), og 2) man passer i Change-modellene. Change-bh'ene er for grunne i cupen til meg, og det gjelder også amme-bh'en.

Jeg er ikke superfornøyd med Change sine BHer jeg heller. Har én som er ganske god, og en tre-fire som jeg ikke liker så godt. Trodde vel de var supergode da jeg kjøpte dem, men så har jeg kjøpt fra litt andre merker senere og de passer meg bedre. Har én Freya-BH som jeg er superfornøyd med, men der synes jeg størrelsen er så veldig forskjellig fra hva jeg bruker i andre merker at jeg er liiiitt skeptisk til å sjanse på en størrelse og bestille fra utlandet. Og jeg finner ikke på noen norske butikker. Hm, kanskje noen av undertøysforretningene i Oslo har?

Skrevet

Jeg syns ammebh'ene til change er helt supre.

Ellers så tror jeg Lalina i oslo har Freya? skal ikke si det for sikkert altså.

Skrevet

LaLina har ihvertfall ført Freya tidligere, ja. Et par år siden sist jeg var innom der nå... Handler alt på eBay. ;)

Og ja - det er definitivt forskjell på størrelsene fra et merke til et annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...