Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har det luksusproblemet at jeg har lange vipper og da setter fargen seg over øynene når jeg tar på mascara. dette resulterer i å vente i 10 min for å fjerne det så jeg ikke klusser sammen vippene før de tørker, og da spør jeg; Hva kan gjøres for å unngå dette svineriet? Takk for svar :) på forhånd. Svar, vær så snill.

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Hmm...kjenner meg litt igjen! Jeg bruker på å passe på å ikke sperre opp øynene før det er gått en liten stund. Ha de litt sånn halveis lukka liksom. Skjønner?

Skrevet

samme problem her, men det løses med å tørke av mascaraenkosten litt før jeg tar på, slik at den ikke er så 'våt'...

Skrevet

Jepp - samme her har en teknikk med å holde øynene halvåpne litt, dessuten børster jeg over dem (vippene) etter at jeg har tatt på mascara med en tørr børst så de ikke klumper - og bruker q-tips til å ta vekk det evetuelle klinet etter vippenbe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg holder hodet litt bakover, hever brynene og har øynene halvåpne mens jeg legger maskaraen. Det hender likevel at jeg søler litt, men stort sett funker dette bra. Evt søl tar jeg med en fuktig q-tip.

Gjest Xavia
Skrevet

Eller en q-tips med litt fuktighetskrem på. Funker kjempebra til å ta bort søl med!

Gjest gjest1
Skrevet

Ta bort søl er intet problem, det er jeg vant til fra hver eneste gang ;)

Det er bare det at jeg har begynt å bruke vippetang i det siste, og da sitter de konstant klistret fast over øynene, og ingen måte å skjerpe de på ;/

men skal prøve det halvåpne øye tipset, takk skal dere ha (håper på en hudfarget øyedag i morgen, ja)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er så glad jeg har korte vipper som peker nedover så unngår jeg dette problemet! :)

Skrevet

:o Det hørtes da ikke ut som noe å være så glad over..?

Heller søl på øynene enn øyevipper som peker nedover

Et annet tips er å ta på mascara på undervippene først for å unngå at mascaraen fra overvippen smitter på lokken når man gjør fiskeøyne :o for å male de under øyet...

Gjest gjest1
Skrevet

Godt for deg, gjest jeg-misunner-deg-så-nå-drep-meg-vær-så-snill.

Pusebaby: skal prøve det og :) ble masse søl i dag og men ikke så mye som vanlig, så dere hjelper fint til alle sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...