AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Del Skrevet 28. juni 2014 Hva er dine favoritt ting å gjøre hjemme? Og hva er det du utsetter og utsetter? (.. er det også en ting du ALDRI gjør der hjemme?)Anonymous poster hash: 24022...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Del Skrevet 28. juni 2014 Ts her. Mine favoritter : -alt som har med klevask. Sette på maskine, henge opp og brette sammen. -Skifte på sengen Liker ikke : -gulvvask - vaske vinduer gjør aldri: - vasker vegger og tak :OAnonymous poster hash: 24022...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aami Skrevet 28. juni 2014 #3 Del Skrevet 28. juni 2014 Liker: Vaske/tørke over overflater Klesvask Støvsuge (særlig sofaen!) Liker ikke: Vaske gulv og vinduer Vaske ovn, rydde skap osv. i kjøkkenet Skifter aldri kattekassa, det gjør samboer:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Del Skrevet 28. juni 2014 Liker: Ingen ting! Liker ikke: Alt! Men jeg liker og ha det ryddig og rent rundt meg. Skulle bare ønske jeg hadde en magisk fe som gjorde det for meg.Anonymous poster hash: cd340...f6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Del Skrevet 28. juni 2014 Når liker jeg ikke husarbeid i det hele tatt, men jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg så da må jo det gjøres. Så disse tingene så er dette det jeg liker best og liker minst: Jeg liker: Rydde og vaske bad (det er lite så det går fort og så blir det så blankt og fint når jeg er ferdig) Rydde og vaske kjøkken Tørke støv Generell rydding og pynting/få det fint Sette på klesvask Liker ikke: Tømme oppvaskemaskin Henge opp klær Legge sammen og legge på plass klær Støvsuge Støvsuge sofaen Rydde når det er veldig rotete Tidligere likte jeg å sortere og holde det ryddig i skuffer og skap, nå HATER jeg det. Jeg vasker aldri tak og vegger, det tar samboer seg av. Anonymous poster hash: 3d056...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. juni 2014 #6 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Liker: Sortere og katalogisere bøker/dvd'er/cd'er Lage mat Liker ikke: Alt som har med husarbeid å gjøre. Mvh Yvonne Endret 28. juni 2014 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 28. juni 2014 #7 Del Skrevet 28. juni 2014 Liker: å lage mat. Liker ikke: å renske takrennene. Ting jeg ALDRI gjør: det er ingen ting jeg unngår fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 29. juni 2014 #8 Del Skrevet 29. juni 2014 Liker Rydde i stuen, riste puter og sånn hehe. Vaske bad, går fort og ser rent ut nesten med engang Vaske tøy Liker ikke Skifte på sengen Henge opp tøy Ta oppvasken Generelt sett så hater jeg husarbeid fordi jeg ikke gir meg før det blir så rent at man kan slikke alle overflater, som gjør at jeg aldri rydder nesten. Ond sirkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 29. juni 2014 #9 Del Skrevet 29. juni 2014 Liker: Sette på oppvaskmaskina/vaskemaskina og sette/brette på plass støvsuge og tørke støv Liker ikke: Vaske stekeovn og kjøleskapet Rydde i kjelleren Klippe plenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 29. juni 2014 #10 Del Skrevet 29. juni 2014 Liker: Vaske og henge opp klær Rydde og sortere Vaske kjøleskapet Liker ikke: Vaske do Skifte på sengen Lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå