Gå til innhold

Damer som ikke tar initiativ

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Inntil kvinner FAKTISK kommer seg vekk fra kjøkkenbenken og husmortilværelsen, ved å ha en mann som er like god til å ta ansvar der, så vil vel noe av de andre mønstrene sitte igjen også...

Å ta oppvasken eller plukke opp skitne sokker etter rotete samboer har aldri vært forspill for meg...

Skulle ikke undre meg om vi synes vi fortjener å bli vartet opp på den fronten fordi vi varter opp gutta på alle andre fronter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dulle med menn?

Menn dulles alt fo rmye med av sine kjærester/kvinner! Menn forlanger sex-initiativ og sitter som konge på haugen med sitt ego.

Menn får ta sin del av alt ansvaret med å lage ordentlige middager, oppdra barn og delta og engasjere seg i familielivet. Menn får jammen ta konsekvensene av det å starte en familie! De får redusere sine stillinger på jobb om nødvendig.

Gjør ikke menn dette, blir det ikke mye sex på dem heller. Husarbeid er like kjipt for kvinner som for menn. Jeg synes heller ikke det er gøy å stryke klær og legge tøyet inn i skapet til barna, eller sørge for at gulvene er rene og sengetøyet byttet ut regelmessig!

Kvinner bygger opp aggresjon og frustrasjon over at de blir sittende igjen med alt slitet: lage vafler til barna, kaker, middager og rydde opp, samt sørge for rene hus. Det siste kvinnene tenker på midt i alt dette er sex...

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...