Gå til innhold

Damer som ikke tar initiativ

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frank Lampard
Kanskje noen kan gi en forklaring på hvorfor dette området ikke har fulgt med i likestillingsutviklingen?

Den forklaringen får du ikke. Kvinner går store omveier får å slippe å måtte forklare fenomenet. Det har sammenheng med at kvinner har plukket ut en del fordelaktige områder de vil ha likestilling på, og hvilke de ikke vil ha det på.

De vil rett og slett ikke ha en debatt om at det tross alt er en del genetiske forskjeller, som egentlig står i veien for de fordelaktige delene av likestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tusjen
Dersom man kun har sex med seg selv' date=' er det litt dumt å ikke klare å ta initiativet selv...Bare en tanke som slo meg.. :roll:[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

tusjen som har fått latterkrampe.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forklaringen får du ikke. Kvinner går store omveier får å slippe å måtte forklare fenomenet. Det har sammenheng med at kvinner har plukket ut en del fordelaktige områder de vil ha likestilling på, og hvilke de ikke vil ha det på.

De vil rett og slett ikke ha en debatt om at det tross alt er en del genetiske forskjeller, som egentlig står i veien for de fordelaktige delene av likestillingen.

Les svar lenger opp... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gjeste-menn!

Hvis dere plages med å ha kåte kvinner ved siden av dere, som ikke tar initiativ til sex, så bør dere faktisk ta en nærmere titt på dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Lampard

Jenter, latterliggjøringen deres bare forsterker inntrykket av at dette er noe der har problemer med.

Latterliggjøring kan i blant være en effektiv forsvarsmetode, men her slår det helt feil ut for dere.

Suzy: Ditt svar er overhodet ikke representativt for alle de kvinner som ikke evner å ta eget initiativ til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

men kjære deg - Vi kan ikke gi deg noen annen forklaring-

Fordi tydeligvis her inne er det ikke så mange som har det problemet.

Jeg tar initativ, sambo gjør det , vi har sex når vi har lyst.

Er det et godt nok svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at Frank må lete et annet sted. Du er nå på et diskusjonsforum for seksualitet. Tror du vi er mange her som har problemer med å ta initiativ? Og tror du alle kvinner har dette problemet?

Jeg kan ikke svare for noen andre enn meg selv, og jeg har ALDRI i mitt liv hatt problemer med å hive meg over typen min når jeg er sugen. Og hadde jeg ligget ved siden av en mann og vært kåt, uten å forføre han. Ja da måtte det være noe alvorlig galt med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Jeg tar initativ, sambo gjør det , vi har sex når vi har lyst.

Er det et godt nok svar

Gamle Alex da!!! :fy:

Må jo skjønne at det ikke er bra nok!! Klart du ikke tar initiativ, du er jo kvinne!!! :fy:

Det er bare noe du sier her inne slik at ingen andre skal forstå at du er svak, uselvstendig og underdannig kvinne som roper på likestilling men som ikke makter å ta det du ønsker!!! :Nikke:

Bare å innrømme med det samme, for det er det eneste svaret gjesten vil godta ser du!! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åja- ups :oops: Takk Aline- Jeg glemte meg rent, jeg trodde et lite øyeblikk at jeg var en kvinne med egene meninger og ikke minst sexuelle lyster :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja- ups :oops: Takk Aline- Jeg glemte meg rent' date=' jeg trodde et lite øyeblikk at jeg var en kvinne med egene meninger og ikke minst sexuelle lyster :oops:[/quote']

her har du tre ting som ikke passer samme ser du:

Kvinner - egne meninger - sexuelle lyster

funker ikke sånn skjønner du, nå i år 1920...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er vi i forsvarsposisjon fordi vi er ærlige? Tror det kun er du som har problemer her, kanskje du ikke tar så mye initiativ selv...? Jeg blir så provosert av slike som deg!! Eneste gangene jeg ikke tar initiativ er de gangene typen tar tak i meg, river av meg klærne og dytter meg ned på sengen BANG ikke alle kan ha det like kult som MEG! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
ikke alle kan ha det like kult som MEG! 8)

Klesbutikken kanskje, hvis du har mange klær som har revna etter å ha blitt rivd av? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovetann

Det er no en gang sonn at damer har lyst til o fole at menn har lyst po dem..........., spesielt siden vi, eller ihvertfal jeg, ofte ikke foler oss so sexy som vi skulle onske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Klesbutikken kanskje, hvis du har mange klær som har revna etter å ha blitt rivd av? *erter*

Oh yes, nei ingen klær har blitt ødelagt, kun kjeden på et smykke :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no en gang sonn at damer har lyst til o fole at menn har lyst po dem...........' date=' spesielt siden vi, eller ihvertfal jeg, ofte ikke foler oss so sexy som vi skulle onske.[/quote']

Men du ville vel følt deg mer sexy ved å tørre å se på deg selv som ett seksuellt vesen som faktisk ikke sitter på rumpa å venter på at han skal ta sitt, jeg føler meg ihvertfall mye mer sexy når jeg forfører en når jeg sitter å venter på at han skal komme i humør akkurat samtidig med meg! :wink:

Og klart det kan føles teit å "leke" forførerinnen når man ikke føler seg sexy, men hans reaksjon forteller deg lett om du faktisk ER sexy eller ikke når du prøver deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Suzy: Ditt svar er overhodet ikke representativt for alle de kvinner som ikke evner å ta eget initiativ til sex.

Hvorfor ikke?

Faktum er at mye av mitt tidlige sexliv ble ødelagt av en manipulerende mann - det tror jeg er temmelig representativt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MilanBaroz

Etter svarene her, så er det ganske interessant at på div sider på nettet, der folk kan spørre om sex-problemer, så oversvømmes disse av frustrerte kvinner som klager på mannens sex-lyst, men som ikke får seg til å selv ta initiativet til sex.

Merkelig, når man ser at svarene her tyder på at "alle" kvinner trives med å ta initiativet.

Jeg velger å tro at kvinnene her inne, ikke er representative, eller så ljuger de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ligger ikke kåt ved siden av min

kjære, og irritere meg over at han ikke

tar initiativ. Selvfølgelig ikke...

Synes ikke det er et problem i det hele tatt...

Begge to tar initiativ når de selv føler for det!

Noe annet er det med FØRSTE gangen med ny fyr...

Før man er helt trygge på hverandre... Hva den andre liker, hvordan man bør gjøre det og alt det...

Men det går jo over *sss*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svaret er innlysende

Svaret på hvorfor mange kvinner ikke tar initiativ til sex er da innlysende! Trodde dere menn var såpass opplyste at dere visste årsakene selv?? :roll:

Vi kvinner har på langt nær så mye sex-hormoner i kroppen som dere menn: testosteronet...

Dessuten har vi andre mer viktige ting å tenke på enn sex: barna, jobben, vårt ansvar hjemme og på jobb, utseende, klær, fritidsinteresser, bøkene vi ikke får lest, musikken vi ikke får hørt, språkkurset vi aldri får tid til, venninnene vi ikke får truffet osv..initiativ til sex?

Jeg gidder ikke hvertfall. Det får jammen mannen ta seg av, det er tross alt han som er så oppslukt i sex.

Sex...er en triviell ting for meg. Det finnes da så mye annet viktig å ta fore? Dessuten, har jeg sett en naken manne-kropp én gang, så er det liksom ikkelike interessant å se ham sprade rundt naken i leiligheten.

Har man gjort det noen ganger er moroa over fo rmin del. Mange menn er dessuten inkompetente på hvordan tilfredstille en kvinne. Selv om vi lærer dere, forstår mange ikke.

Så...initiativ til sex? Nei takk, det får de som er mest interessert ta seg av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...