AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hei drømte at samboer hadde vært utro i over flere mnd, med ei han hadde møtt på jobb ( nattvakter) og så i drømmen så kunne jeg se ting han hadde skjult for meg på facebook osv. Værste jeg noen gang har drømt! Fortalte hva jeg hadde drømt om til samboer, reagerte på måten han ble av det, han sa ikke mye bare overså det jeg sa, ikke svarte på noen ting, så bare flirer jeg å sa. Haha du er så careface:) så bare smilte han. Tenk vist han har vært da. Så kommer jeg til å tenke på hvor opptatt han plutselig har blitt av kroppen min,han går å klager over at han har litt for mye flesk der osv og at han skal trene, (han har sett utt alltid som han har gjort) han snakker annerledes med ei dame fra jobben på tlf en hva han Gjør med andre og meg. Litt sann veldig hyggelig tonefall hele tiden. Klarer ikke å forklare det bedre. Han jobber kjempe mye og tar mye ekstra vakter ( sier at det er pga penger) Anonymous poster hash: d58d8...ddf
Sphynx Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Det kan være han er utro, men ikke grunnet drømmen. Drømmen kon nok fordi du bekymrer deg om det. For det er jo det som er logisk. Men, jeg ser det gjerne som en advarsel. Det samme skjedde med meg. Min daværende kjæreste var på ferie og skulle komme hjem. Han hadde kommet hjem sent på kvelden og dro hjem for å sove, vi skulle møtes dagen etterpå. Den natta drømte jeg at han hadde vært utro. Og gjett hva; det hadde han. Du skulle sett hvordan han reagerte når jeg sa jeg hadde drømt det.. Egentlig var han veldig careface og snakket ikke om det. Men jeg måtte på jobb så jeg så han ikke før senere på dagen og da inrømte han alt. Hurraaaaah.... hmf.. Selvfølgelig kan det bare være en tileldighet, men jeg er så nuts at jeg tror noen på den andre siden prøver å advare oss...
Aurora_Versailles Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Drømmen er nok ikke et tegn "fra oven". Det er bare tanker, bekymringer eller andre stikkord du har tatt med deg fra hverdagen og inn i drømmeland. Det trenger ikke å være utroskap spesifikt, men at du er bekymret for at forholdet skal ta slutt.. At partneren skal miste følelsene sine for deg. Osv. Har du noen slike bekymringer? Har du merket noe som kan tilsi utroskap i hverdagen?
Gjest Corto Maltese Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Så fordi du drømte om utorskap så er han utro ? Så betyr det at siden jeg drømte at jeg hadde en elefant at jeg vil få en elefant ?
Sphynx Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Så fordi du drømte om utorskap så er han utro ? Så betyr det at siden jeg drømte at jeg hadde en elefant at jeg vil få en elefant ? Mulig et tegn på at du sårt trenger en elefant i ditt liv
Gjest andysowhat Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 neimen når man drømmer noe over og over så går det på deg psykisk but not enter the circle of evil!!! D: er så teit å tenke at man er utro. fordi da drømmer man bare mer at man er utro osvosvosv... til slutt ender man opp med å tru at sånt er sant og da blir alt blah!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå