AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hei hei! Jeg jobber en del om natten på jobben og har da mye dø-tid. Så har tenkt på om jeg kanskje skal prøve å tjene litt ekstra penger på denne tiden, hvis mulig. Jeg har tilgang til PC og internett. Så, er det noen som har noen gode forslag, crazy ideer eller råd? Ingen tanker er for dumme så fyr løs hvis dere har noe Håper på noe smart, kreativt og evt diskusjoner rundt dette Anonymous poster hash: 192d5...591
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Haha, ser for meg arbeidsgiveren din når han/hun får vite om det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Haha, ser for meg arbeidsgiveren din når han/hun får vite om det. Så lenge jeg gjør mine arbeidsoppgaver så er det overhodet ingen problem for han/hun eller andre Anonymous poster hash: 192d5...591
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Lære deg ett programmeringsspråk eller to slik at du kan lage deg din egen hjemmeside/blogg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå