AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Del Skrevet 28. juni 2014 Kan noen hjelpe meg med dette? Går det an å fjerne muligheten til å bruke inkognitomodus på samsung galaxy s5?? Hvis ikke dette går, er det da noen som vet hvordan jeg enkelt kan spionere på en samsung galaxy s5? Spesielt interessert i å få opp nettloggen. Anonymous poster hash: 0668e...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Del Skrevet 28. juni 2014 Nei. Om du like vel mot all formodning skulle få det til vil det ikke akkurat være vanskelig å laste ned en ny nettbrowser og bruke incognitofunksjonen der. Uansett. Slik hacking, modifisering av brogramvare og "spionering" er på kanten av lovverket, spesielt om den andre parten ikke er klar over det. Anonymous poster hash: 2ffdb...a31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Del Skrevet 28. juni 2014 Noen som har et skikkelig svar til meg? Er ikke ute etter en moralpreken, kun svar på mine spm. Eller så får jeg vel begynne å Google... Tenkte det var noen lure brukere her, men det er kanskje feil forum... Anonymous poster hash: 0668e...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2014 #4 Del Skrevet 28. juni 2014 Du framstår ikke akkurat som en lur bruker selv, bare for å få sagt det. Når det gjelder spørsmålene dine så er det svært vanskelig. Det er ikke mulig å slå av muligheten for privat browsing. Noen nettlesere har ikke denne muligheten, men da er du jo like langt om personen ikke bruker den nye nettleseren. I tillegg finnes det noen apper som registrerer nettaktivitet, men det vil være ganske tydelig at denne appen er installert, de koster en del å kjøpe/laste ned og de klarer som regel ikke å registrere incognito-aktivitet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Del Skrevet 28. juni 2014 Tok ikke lang tid før det kom et personangrep nei... Er det mulig. Klassisk forum det. Glem det, se bort ifra mitt spm. Jeg finner ut av det selv. Anonymous poster hash: 0668e...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Del Skrevet 28. juni 2014 Tok ikke lang tid før det kom et personangrep nei... Er det mulig. Klassisk forum det. Glem det, se bort ifra mitt spm. Jeg finner ut av det selv.Anonymous poster hash: 0668e...b3e DU roper personangrep???? Det er et ganske grovt angrep og overtramp på en persons rettigheter og privatliv det du spør etter da.. Anonymous poster hash: b4d29...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 28. juni 2014 #7 Del Skrevet 28. juni 2014 Tok ikke lang tid før det kom et personangrep nei... Er det mulig. Klassisk forum det. Glem det, se bort ifra mitt spm. Jeg finner ut av det selv.Anonymous poster hash: 0668e...b3e Så å si at det ikke finnes "lure" brukere på forumet er helt greit, men når noen sier det samme om deg så er det plutselig helt forferdelig? Smart, du. Det går forresten ikke, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Del Skrevet 29. juni 2014 Om du vil finne ut hva vedkommende surfe på, og vedkommende bruker wlan, er dette simpelt. Ellers må du nok inn med software på telefonen som du ikke finner i play store ;-) Anonymous poster hash: 763fa...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå