AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Kan politiet kjøre rundt i privat bil når de er i tjeneste? Bråvåknet av bildørslamring og av at en person med tunge sko og med noe som hørtes ut som et stort nøkkelknippe (klirrende lyd/kjettinglyd) løp forbi soverommet. Synes jeg hørte en dørklokke, en kvinnestemme som ropte " hva er det som skjer". Jeg prøvde å se igjennom persiennene og fikk et glimt av av en person som løp forbi med mørke klær og jeg mener bestemt jeg skimtet hvit skrift på ryggen. Hørte en annen dørklokke og kledde på meg for jeg begynte å bli redd. Gikk ut på stuen og så kjørte en liten bil fra stedet. Vanlig privat bil. Det hørtes ut som om personen hadde det travelt og at de var flere. Æsj, ligger og er litt smånervøs nå.Anonymous poster hash: 0391f...57d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Det var vel en sivil bil, da. Slik politiet også kan gå kledd i sivil. Sivilpoliti. Anonymous poster hash: 537d7...1d2 3
Gjest Funky Punk Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Vel sivilpolitiet kjører jo ikke i vanlige politibiler. Da blir de jo ikke så sivile lengre
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Vel sivilpolitiet kjører jo ikke i vanlige politibiler. Da blir de jo ikke så sivile lengre Men da er det jo rart at de går kledd med politiklær...? Bare ut ifra lydene tenkte jeg ganske kjapt at det måtte være politi.Anonymous poster hash: 0391f...57d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Hvor ble det av dama? Gå å sjekk om dama er ok?
Gjest Funky Punk Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Men da er det jo rart at de går kledd med politiklær...? Bare ut ifra lydene tenkte jeg ganske kjapt at det måtte være politi.Anonymous poster hash: 0391f...57d Mørke klær med noe hvit skrift trenger ikke være politiuniform
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Hvor ble det av dama? Gå å sjekk om dama er ok? Det var ikke sånn type desperat rop, bare ei som snakket litt ekstra høyt. Vet ikke om det var hun som bor ved siden av for jeg synes jeg hørte det ringte på der først etter at denne personen med tunge sko løp forb. Og jeg hørte døra ble lukket og låst før personen løp forbi igjen og ringte på det jeg antar var den andre naboleiligheten. Blir så usikker og redd. Har bare bodd her i ett par uker så kjenner ikke naboene i det hele tatt. Vet bare vi alle jobber ved sykehuset (jeg antar det for sykehuset eier alle leilighetene her og de er forbeholdt sykehuspersonell). Mye babbel på meg nå merker jeg..sorry for oppramsingen.Anonymous poster hash: 0391f...57d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Mørke klær med noe hvit skrift trenger ikke være politiuniform Nei det trenger jo ikke være det men sammensatt med tunge sko, nøkkelknippelignende lyd når personen løp og store hvite bokstaver på ryggen peker jo kjapt i den retningen. Det kommer nok til å forbli et mysterium.Anonymous poster hash: 0391f...57d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Lokalavisa pleier å melde sånne ting, eller kanskje politiet på twitter. Du kan jo sjekke i morgen også, sikkert ikke noe farlig.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Lokalavisa pleier å melde sånne ting, eller kanskje politiet på twitter. Du kan jo sjekke i morgen også, sikkert ikke noe farlig. Ja jeg tenkte på det. Huff, haha, i noen sekund vurderte jeg å ringe politiet for å høre hva de kunne fortelle meg. Kan vel ikke bli heeeelt fru Olsen som sitter å spionerer bak gardina konstant heller Anonymous poster hash: 0391f...57d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Det kan ha vært en vekter. Skjønner ærlig talt ikke hva du er så veldig stressa for. Anonymous poster hash: af64e...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå