AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er en jente på 16 år som syns at jeg har altfor store pupper!(75C) Jeg vil ikke ha dem så gigantiske!! Kan man ta operasjon når man er 18 for å få dem mindre? Jeg vil ha B eller A...Syns små pupper er mye finere enn de digre som jeg har...Anonymous poster hash: fc61c...0c7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Hei! Du kan få dette men snakk med din fastlege først.Du må legges i narkose og du utsetter deg for en risiko. Så om det er verdt det bør du avgjøre etter en prat med legen din Lykke til !Anonymous poster hash: 67327...e89
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 75C er da ikke spesielt stort! Da har du vrangforestillinger. Du vil ikke få dekket operasjon i dette tilfellet. Jeg er enig i det sistemann sier, at du utsetter deg for unødig risiko ved en operasjon. Kan du ikke bare godta deg selv slik du er? Du er ung, og vil helt sikkert endre syn på dine bryster med årene. Ikke gjør noe du vil angre på senere! Jeg kan forstå de som har unormalt store bryster, vil operere seg. Har man cupstørrelser i F,G H, I-klassen, så får man ofte ryggplager m.m., og de vil ha problemer med å finne BH som passer. Da forstår jeg at de ønsker brystreduksjon. Men i ditt tilfelle? Not! Huff, jeg blir oppgitt av jenters kroppsfiksering! Anonymous poster hash: 90233...27f 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 75C er langt ifra for store. Tror nok du føler det mye slik fordi du bare er 16. Hadde selv C-cup når jeg gikk på ungdomsskolen, og følte jeg hadde store pupper. Men ville uanset ventet lenger enn til 18-årsalderen med å operere de mindre. Puppestørrelsen varierer også med kroppsstørrelsen. Blir kroppen større (altså, legger man på seg og sånn), så blir puppene større. Det samles fett i de på samme måte som ellers på kroppen. Men du kan jo snakke med en personlig trener om hvordan du eventuelt kan trene så du får mer muskler rundt brystet, da kan det fort hende puppene blir mindre også. Selv har jeg 90F, og jeg kunne VIRKELIG ønsket mindre bryster. Det er et herk å skulle kjøpe klær til oerkroppen da de passer rundt midje, men ikke rundt bryst. BH må jeg også handle på spesialbutikker, slik at jeg får noen som passer. Jeg har (heldigvis og desverre) ikke ryggplager grunnet mine bryster, og vil derfor ikke få "sponset" en operasjon for å forminske brystene. Mitt eneste håp er at de blir mindre ettersom jeg går ned i vekt. Det jeg skal frem til er altså: ikke tenk så mye på puppene dine. De vil forandre seg, de kan bli både større og mindre. Vær fornøyd for at du har pupper! :D Anonymous poster hash: 783ff...b71
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 75C er jo ikke stort. Anonymous poster hash: 5b5d3...977
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 75C stort? Jeg hadde 75C når jeg var 13-14 år og 75DD når jeg var 16. En C-cup er ikke stort. Håper du troller nå... du kan virkelig ikke mene at du vil operere deg for å få mindre pupper når du bare har en C-cup! Anonymous poster hash: b3413...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Jeg vet om flere som har tatt brystreduksjon, rett og slett for de hadde for store. Altså de hadde G eller noe, genetisk feil, så de klarte nesten ikke gå fordi de hadde for store pupper. Uansett, når man tar brystreduksjon skjærer de under hele puppen, opp mot brystvorta og så skjærer de av brystvorta, former puppene på nytt og syr brystvorta på plass. For å si det sånn, det ser ikke veldig pent ut.... Sier ikke at de som har tatt forminsking har stygge pupper, men jeg vet at de som har tatt det skulle heller ønske de hadde hatt en naturlig C cup. Håper det får deg til å endre mening Anonymous poster hash: c2367...ae5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Jeg hadde det på samme måte når jeg var på din alder. Det var ingenting jeg ønsket mer enn mindre pupper. Jeg syntes brystene fikk meg til å se stor og tjukk ut. Det var plagsomt å ha gym, å jogge og å passe inn i klær. Min anbefaling er å skaffe noen gode BH-er som passer skikkelig. Gjerne noen som gjør brystene mindre, men i hovedsak noen som former og støtter godt. Det var ikke noe jeg prioriterte når jeg var yngre. Nå er jeg ganske fornøyd med det jeg har fått utdelt. Anonymous poster hash: 74e46...4d1
sophh Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Kan jeg også få lov til å fortelle deg at 75C ikke er stort, vær så snill???
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Er bare å slanke seg Anonymous poster hash: 3b8c3...146
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Stort? Jeg har 75I Anonymous poster hash: 9c3d6...f7a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Kanskje hun synes hun har store i forhold til hva venninnene har? Anonymous poster hash: 42e79...1ce
Cambria Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Er bare å slanke seg Anonymous poster hash: 3b8c3...146 Unnskyld meg, men du vet INGENTING om kroppen til denne jenta utenom at hun bruker BH i 75C. Det er faktisk ikke sikkert denne jenta har noe som helst behov for å slanke seg, det er heller ikke sikkert jenta har bra av å slanke seg! Hun er uten tvil påvirket av kroppspresset som florerer idag, og da å legge enda mer press på henne, er ikke sikkert er det lureste.
Gjest Vevila Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Mye mulig at hun er liten, og spe og at brystene virker store på kroppen hennes. Allikevel må du tenke på at både kroppen og brystene vil utvikle seg, og vil du virkelig få store arr og betale 40000(?) for å få noe mindre bryster?
lemon-aid Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 Hvordan kan dere vite at 75C er for stort, uten å vite høyden og vekta til jenta? Kanskje hun har lyst til å ha de mindre. La henne få gjøre det da hvis hun ikke trives.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #17 Skrevet 28. juni 2014 Det anbefales vel heller ikke å ta en brystreduksjon i så ung alder om man ikke har store plager med f.eks ryggen. Tror ikke at det er noen leger/kirurger som vil foreta en slik operasjon uten videre. Jeg hadde en venninne som sikkert brukte G eller H på ungdomskolen. Hun måtte vente til hun var 18, selv om hun hadde problemer med ryggen. De vil nok helst vente til man er ferdig utvokst. 75C kan virke stort på noen og smått på andre. Kommer veldig an på resten av kroppen, samt hvordan man ser seg selv, sammenlignet med andre. Anonymous poster hash: 74e46...4d1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #18 Skrevet 28. juni 2014 Stort? Jeg har 75I Anonymous poster hash: 9c3d6...f7a Jeg har 75K ... så jeg ler enda litt høyere enn deg... Jeg hadde C-cup da jeg var 16 år og syntes det var for stort. Grunnen min var at ingen så meg, de så bare puppene mine. Anonymous poster hash: 8d1c8...34f
Gjest SoccerPlayer Skrevet 28. juni 2014 #19 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Er bare å slanke seg Anonymous poster hash: 3b8c3...146 Hun kan da søren meg være slank for det om hun har naturlige store pupper? Endret 28. juni 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #20 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har 75K ... så jeg ler enda litt høyere enn deg... Jeg hadde C-cup da jeg var 16 år og syntes det var for stort. Grunnen min var at ingen så meg, de så bare puppene mine.Anonymous poster hash: 8d1c8...34f Hadde selv C-cup da jeg var 16. Syns egentlig ikke mine 75I er så gigantiske, for å si det sånn. Passer til kroppen ellers. Anonymous poster hash: 9c3d6...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå