AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er en 17 år gammel jente, jeg har hatt kneskade i 4 år nå og jeg har fått time til opperasjon. Har veldig lyst til å finne metoder eller trenings planer som gjør at jeg kan gå ned i vekt og bli tynnere MEN som ikke har noe med trening av knær og gjøre.. Klarer ikke å trene knærne mine i det hele tatt, da får jeg betennelse i beina og klarer så vidt å gå. Plis hjelp, har lyst til å begynne å trene, men vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg ikke kan jogge, løpe, gå, sykle, spille noen slags sport som har med knærne osv. Anonymous poster hash: 0d0cb...1de
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Hvis målet er vektnedgang, kan jeg trøste deg med at det for det meste er kostholdet som er avgjørende. Bortsett fra det, har jeg ingen tips. Mange med kneskade kan fremdeles sykle, men dersom du ikke engang kan gjøre det, så vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 5ee04...edd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Svømming er fin trening som ikke belaster knær. Anonymous poster hash: caf3f...601
Supraspinatus Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Jeg ville anbefalt å få et treningsprogram av en PT som også er fysioterapeut, naprapat, kiropraktor eller tilsvarende. Ev henvisning via lege til fysikalsk behandling. Det går alltid an å få et treningsprogram som er tilpasset dine behov og skader. Om vektnedgang er det viktigste er det som AB over skriver kostholdet som er viktigst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå