Gå til innhold

tilbud kjøpe nå eller vente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har fått råflott tilbud på datamaskin fra en bekjent. problemet er bare at vi har satt av penger til sommerferie. er det greit av meg å ta av sparepengene uten å si ifra til samboer?

regner med jeg vil legge de tilbake igjen, bare at det vil ta litt tid, muligens utover sommerferien. er derfor litt redd for at han skal oppdage det.

Anonymous poster hash: 8b6df...799
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke greit å ta noe som han ikke har godkjent. Feriepenger er feriepenger. Snakk med han først i såfall. Anonymous poster hash: 2ceaa...073

• Liker 4
Skrevet

Felles sparing skal alltid bli diskutert mellom partene.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Kjøp når du har penger til det, eller snak med samboeren for å kjøpe nå.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min kjøpte en data til 10 000 uten å spørre meg først. Har aldri vert så forbannet før, vi har felles økonomi.

Anonymous poster hash: 2bbe4...e9a

Skrevet

Samboeren min kjøpte en data til 10 000 uten å spørre meg først. Har aldri vert så forbannet før, vi har felles økonomi.

Av deres felles penger? eller av hans? Eller er alt felles?

AnonymBruker
Skrevet

har fått råflott tilbud på datamaskin fra en bekjent. problemet er bare at vi har satt av penger til sommerferie. er det greit av meg å ta av sparepengene uten å si ifra til samboer? regner med jeg vil legge de tilbake igjen, bare at det vil ta litt tid, muligens utover sommerferien. er derfor litt redd for at han skal oppdage det. Anonymous poster hash: 8b6df...799

Om dere har separat eller delvis separat økonomi så gjør du som du vil så lenge du har råd til både data, ferie og din del av felles utgifter.

Om dere har delt økonomi så må du av sted og spørre om lov.

Anonymous poster hash: fd6e4...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Av deres felles penger? eller av hans? Eller er alt felles?

Alt er felles. Det verste var at han kjøpte den på avbetaling så vi betaler på den enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...