Chrilla Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Vi skal gifte oss i utlandet i 2015 og jeg trenger derfor litt tips og råd.. Vi tenkte å gjøre det på gran canaria. Men jeg vet ingenting om dette, så ber om tips
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Har bare et tips. Om dere skulle ombestemme dere og gifte dere i Paris, så styr unna Tonje og http://totte-imagery.com. Hobbyfotograf til proffpris. Anonymous poster hash: 38373...dff
Chia Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Jeg ble forlovet for 3 dager siden og er igang å tenke litt på bryllupet. Vi vil også ha det i utlandet men er ikke sikker på hvor enda... jeg skal følge med i denne tråden, håper det kommer noen gode tips
Kardinal Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 (endret) De har sjømannskirke/prest på Grand Canaria. Det er jo en mulighet. Mener på den ligger i Arginegin(?) Endret 2. juli 2014 av Kardinal
Gjest Magdalene Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Vi giftet oss i sjømannskirken i New York. Fantastisk opplevelse 😊
Chrilla Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Vi har nå bestämt oss for Gran Canaria og bestilt kirke. Så det er alt det andre rundt vi trenger tips til... fotograf, frisør, middag... osv. Endret 3. juli 2014 av Chrilla
Kardinal Skrevet 3. juli 2014 #7 Skrevet 3. juli 2014 Vett det er ei norsk dame som driver/eier ein frisørsalong på et SunWing hotell i nærheten av Arguineguin. Dessverre ikke god erfaring, men det skyldes en kommunkasjonsfeil (en svenske som misforstod meg). Så om du skulle ende opp med dem, så dobbeltskjekk at de har fått med seg kl slett/hva du skal/hva ønsker du har etcetc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå