AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 http://dailypicksandflicks.com/2014/06/24/what%E2%80%99s-on-your-mind-short-film-compares-facebook-to-real-life-video/ Denne er så trist og en god sannhet i det også. men jeg ser en trend på facebook og det er å klage over alt og ingenting "står i kø...igjen" "mista gaffelen på gulvet" "deprimert i dag, bulka bilen" osv osv det har blitt en trend å klage over livet i media, ja og folk som oppdaterer daglig og hver time over hvor vondt de har det og i det neste #liveterfantastiskt, ja jeg gidder ikke få opp skiten dems på news feeden min nei. Jeg poster generelt veldig lite på facebook, og når jeg først poster er målet mitt å dele en interesse med en venn, eller dele litt glede og humor (nei jeg deler ikke 100 visdomsord heller aldri), eller noe stort har skjedd (nytt hus, giftemål, baby, osv) folk er blitt så jekla oppmerksomhets syke og sytete, og jeg holde på å dø, men uten facebook mister man mye kontakten da ALT foregår vist nok på facebook om dagen. Anonymous poster hash: 94e9b...055 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor ble aldri den låten en hit? Den er jo dødsfin! Anonymous poster hash: bd2fa...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå