AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Du er 30 år, er (svært) tiltrekkende, hatt flere damer og et langt samboerforhold. Men du har ikke sagt du elsker noen siden du var 17. Du har nå møtt en jente du er veldig glad i og som du virkelig vil satse på. Det har vært seriøst et års tid, og dere bestemmer dere for å kjøpe hus sammen, felles lån. To uker etter huskjøpet møter du en jente du ikke har sett på mange år. Dere har alltid hatt en greie, men aldri vært singel samtidig. Dere havner i senga etter alkohol. Jenta sier nei til sex, men bj og kos blir det. Morgenen etterpå fortsetter kosen, fortsatt ikke noe sex. Du reiser hjem. (Bor langt borte og møter ikke denne fra fortiden i det daglige). Hva er typiske tanker som kverner hos en mann i en slik situasjon? Og huskjøpet er jo helt ferskt. Føles det umulig å komme seg ut av noe slikt? Anonymous poster hash: 96de7...288
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Dere havner i senga etter alkohol. Jenta sier nei til sex, men bj og kos blir det. Morgenen etterpå fortsetter kosen, fortsatt ikke noe sex.Anonymous poster hash: 96de7...288 Anonymous poster hash: a5e8d...c44 3
sverre Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Det er alltid noen lengsler som drukner i mengden virkelighet. Og denne personen fra fortiden vet man at ikke fullt er virkelighet; hun er bare noe stjernedryss som tilfeldig kom igjennom tåken. Å etablere seg med en kvinne derimot, er en tid med forventning. Og ordene "elsker deg" er tross alt bare en ansamling bokstaver som ligger lett å formulere for noen, og vanskeligere for andre. Jeg tror man holder retningen man har begynt. 4
Gjest Iddy Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Ettersom jeg åpenbart hadde gått under navnet Narkissos vil jeg mest sannsynlig vært opptatt av å sitte foran speilet.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Det er alltid noen lengsler som drukner i mengden virkelighet. Og denne personen fra fortiden vet man at ikke fullt er virkelighet; hun er bare noe stjernedryss som tilfeldig kom igjennom tåken. Å etablere seg med en kvinne derimot, er en tid med forventning. Og ordene "elsker deg" er tross alt bare en ansamling bokstaver som ligger lett å formulere for noen, og vanskeligere for andre. Jeg tror man holder retningen man har begynt. Interessant.. Jeg utsetter ting når jeg blir i tvil og føler noe "rocked the boat". TsAnonymous poster hash: 96de7...288
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Ettersom jeg åpenbart hadde gått under navnet Narkissos vil jeg mest sannsynlig vært opptatt av å sitte foran speilet. Anonymous poster hash: 96de7...288
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Så BJ teller ikke som sex...?Anonymous poster hash: f4bbc...e4b 1
sverre Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Interessant.. Jeg utsetter ting når jeg blir i tvil og føler noe "rocked the boat". TsAnonymous poster hash: 96de7...288 Det hjelper så sjelden å ta tiden til hjelp når man tviler. Heller kjøre litt hardt på for å få tatt en beslutning 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Så BJ teller ikke som sex...?Anonymous poster hash: f4bbc...e4b Hehe. Joda, jeg burde vel ha brukt ordet samleie..Anonymous poster hash: 96de7...288
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Forstår ikke spørsmålet. Er det å kjøpe hus sammen med noen en så stor greie, at uansett hva som dukker opp så tenker man praktisk og fortsetter med opprinnelig plan - som er å flytte sammen i det huset. TsAnonymous poster hash: 96de7...288
Betasuppe Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er ikke den mannen... Ville aldri ville vært så idiot og vært utro. Så umulig være spesielt mye som kverner oppe i hodet på den mannen du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Det er klart at du må komme deg ut av det når du har tvil etter så kort tid - og på toppen av det hele har vært utro. Gjør det slutt snarest. Kjæresten din fortjener bedre enn dette. Anonymous poster hash: 8ca7c...b44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå