AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg plukket opp mobilen isted og skulle ringe noen, men før jeg kom så langt klikket den og Siri begynte å søke etter noe på nettet samtidig som bildene ble åpnet, samtidig som den ville Facetime-ringe en person som er midt i kontaktlisten og som jeg aldri har ringt. Jeg har skrudd på restriksjoner for Siri og Facetime, og da jeg skulle gå inn på restriksjoner for å sjekke om jeg hadde skrudd de av i vannvare sto det at jeg ikke kunne logge inn fordi jeg har tastet feil pin-kode åtte ganger. Jeg skjønner ikke noe! Jeg har vært hjemme alene i et par dager så det er ingen som har gjordt noe med mobilen. Da Siri begynte igjen slo jeg den bare av, og nå tør jeg ikke skru den på i frykt av at den igjen vil ringe noen jeg ikke vil ringe. Hva skjer med mobilen?Anonymous poster hash: 4157e...a1a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Det pleier å løse seg ved å skru av telefonen. Så tror du trygt kan skru den på igjen. Anonymous poster hash: 503e7...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå