AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 For en stund siden prøvde jeg meg på å lese Fifty shades of grey, men jeg må innrømme at den ikke falt helt i smak hos meg. Leste kanskje 70-80 sider, men så hadde jeg ikke interesse av å lese mer. Vet ikke helt hvorfor, kanskje den ble litt for urealistisk for min smak. Har derimot lyst å se om jeg kan like noen andre erotiske bøker, men da ønsker jeg noen tips om hva som er bra Noen her som har lest noen andre erotiske bøker enn Fifty shades of grey, har dere noen gode tips? Kan gjerne være på engelsk, foretrekker faktisk som oftest at bøkene jeg leser er på det opprinnelige språket. Anonymous poster hash: 4a272...e2f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 For en stund siden prøvde jeg meg på å lese Fifty shades of grey, men jeg må innrømme at den ikke falt helt i smak hos meg. Leste kanskje 70-80 sider, men så hadde jeg ikke interesse av å lese mer. Vet ikke helt hvorfor, kanskje den ble litt for urealistisk for min smak. Har derimot lyst å se om jeg kan like noen andre erotiske bøker, men da ønsker jeg noen tips om hva som er bra Noen her som har lest noen andre erotiske bøker enn Fifty shades of grey, har dere noen gode tips? Kan gjerne være på engelsk, foretrekker faktisk som oftest at bøkene jeg leser er på det opprinnelige språket. Anonymous poster hash: 4a272...e2f Tusenogennatt (eventyr for voksne) Anonymous poster hash: d31d6...27d
Gjest Ciegus Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg er nettopp ferdig med Carrie's story. Handler også om bdsm, kanskje i enda større grad enn Fifty (har ikke lest de, så jeg vet ikke), så kan kanskje bli litt "mye" for de som ikke er spesielt interesserte. Men inneholder nesten ingen klisjéer eller dårlig språk, og ingen svake, kvinnelige karakterer, så jeg likte den. Har en annen bok også som er sagt å skulle være mye bedre enn Fifty (også om bdsm, men ikke i like stor grad som Carrie's), men husker ikke tittelen. Kommer tilbake til tråden når jeg vet tittelen! Edit: the Siren heter den! Endret 28. juni 2014 av Ciegus
Kattugla Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Hva med Ildfuglen av Hedda Robertsen? Har ikke lest den selv, men mener å huske at den fikk gode mottakelser når den kom ut. Og her finner du masse tips: http://bokelskerinne.blogspot.com/2012/09/hva-skal-man-lese-istedenfor-eller.html?m=1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Shadowlands-serien av Cherise Sinclair. Anonymous poster hash: 8b026...cf7
Brunhilde Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Bøkene av Anaïs Nin består av noveller, men kan være verd å ta en titt på. En annen erotisk bok er Creme Fraiche av Suzanne Brøgger. Gamle bøker, ja, men absolutt innen sjangeren du etterlyser. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Story of OAnonymous poster hash: 78d94...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 New York Bekjennelser av Emma Chase (Eller Tangled som den heter på engelsk) Anonymous poster hash: 41e47...cf1
Hecubaa Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Skutt i filler av Mads Mikkelsen og Ildfuglen av Hedda Robertsen Anatomi. Monotoni av Edy Poppy Sangen om den røde rubin av Agnar Mykle En kald dag i helvete av Anne B. Ragde. Juliette Society av Sasha Grey Crossfire-serien av Sylvia Day Fanny Hill av John Cleland
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 The Sexual Life of Catherine M av Catherine Millet Wetlands av Charlotte Roche Diverse tekster av Marquis de SadeAnonymous poster hash: d60c6...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå