AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hei! Noen som følger med på denne serien, sånn at jeg har noen å diskutere med? Jeg ser den på Sumo Anonymous poster hash: 04bb0...08c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Ja, det er derfor jeg følger med på Sumo. Men den er begynt igjen på TNT. Anonymous poster hash: 04bb0...08c
Lillemeg25 Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Ser på Glamour når jeg kjeder meg og ikke har noe å se på. Bestemor er helt hekta og har sett på siden 90 tallet
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Sluttet å se på da Amber sluttet. Amber og Nick var jo drømmeparet, så fødte hun en sønn i 5 episoder i en hytte, fordi hun var redd sønnen var mørkhudet. Men det var den ikke, det var Nick sin. Så døde babyen og hun fikk da kusinen sin baby......for et drama. Hva skjedde egentlig etter det? Ble Amber og Nick skilt? Anonymous poster hash: fd503...0d7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Ja, ages ago! Jeg var litt av og på når serien gikk på tvnorge. Men har fulgt med de siste årene og ble veldig glad da sumo tok over stafettpinnen. Nå har jo t.o.m Deacon hatt en gjesteopptreden igjen Husker jeg likte veldig godt "det forbudte" forholdet mellom ham og Brooke Anonymous poster hash: 04bb0...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå