Gå til innhold

Hører nabojenta har sex...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynn å spill av prompelyder på full guffe, mens hun holder på. Burde legge en effektiv demper på stemningen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor er det kleint? Er du homo? Jeg blir seinhard av tanken på å høre naboen min bli pult, og hun er ikke fin engang. Hadde seriøst runket pikken min halvt ihjel om jeg hadde opplevd det samme som deg.

Det ville vært en vanlig dag hos deg, mao? Ikke alle er gutter på fjorten, noen setter pris på at folk holder privatlivet sitt privat.

Anonymous poster hash: 4702e...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex opp etter veggen som jeg delte med naboen.

..men hun stjal bestandig kjøkkenutstyret/bestikket/serviset mitt og lot gammel mat mugne i det før hun tok det ut av rommet slik at jeg kunne vaske det.

"Payback is a bitch."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det kleint? Er du homo? Jeg blir seinhard av tanken på å høre naboen min bli pult, og hun er ikke fin engang. Hadde seriøst runket pikken min halvt ihjel om jeg hadde opplevd det samme som deg.

Vell..jeg er jente da, så nei er nok ikke homo, og NEI, blir absolutt ikke tent av å høre hun ha sex!

Sånn da vet du det.

Anonymous poster hash: 03ab9...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er alltid kleint å høre naboene ha seg, enten de er 18 eller 80. Har selv en nabo vegg-i-vegg som tydeligvis er nymfoman, som holdt det gående til langt på natt, men jeg har bedt henne om å være så snill å tilbringe timene mellom 01.00 til 08.00 i sølibat. :P

Hvorfor så streng mot andre, du får heller ta deg en tur ned til kjekkasen i første igjen.

(Hvis samboeren din er borte igjen)

Anonymous poster hash: ca08e...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor så streng mot andre, du får heller ta deg en tur ned til kjekkasen i første igjen.

(Hvis samboeren din er borte igjen)

Anonymous poster hash: ca08e...226

Bråk er bråk... Regler for nattero gjelder også sex

Anonymous poster hash: 523b4...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg hørte hørte naboene ha sex i den leligheten jeg bodde i før.

Støtt og stadig hørte jeg å gud å gud å gud.

Til slutt spurte jeg dem om de var veldig religiøse siden de ropte å gud støtt og stadig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...