Betasuppe Skrevet 28. juni 2014 #21 Del Skrevet 28. juni 2014 Begynn å spill av prompelyder på full guffe, mens hun holder på. Burde legge en effektiv demper på stemningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #22 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvorfor er det kleint? Er du homo? Jeg blir seinhard av tanken på å høre naboen min bli pult, og hun er ikke fin engang. Hadde seriøst runket pikken min halvt ihjel om jeg hadde opplevd det samme som deg. Det ville vært en vanlig dag hos deg, mao? Ikke alle er gutter på fjorten, noen setter pris på at folk holder privatlivet sitt privat. Anonymous poster hash: 4702e...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 28. juni 2014 #23 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg har hatt sex opp etter veggen som jeg delte med naboen. ..men hun stjal bestandig kjøkkenutstyret/bestikket/serviset mitt og lot gammel mat mugne i det før hun tok det ut av rommet slik at jeg kunne vaske det. "Payback is a bitch." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #24 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvorfor er det kleint? Er du homo? Jeg blir seinhard av tanken på å høre naboen min bli pult, og hun er ikke fin engang. Hadde seriøst runket pikken min halvt ihjel om jeg hadde opplevd det samme som deg. Vell..jeg er jente da, så nei er nok ikke homo, og NEI, blir absolutt ikke tent av å høre hun ha sex! Sånn da vet du det.Anonymous poster hash: 03ab9...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #25 Del Skrevet 29. juni 2014 Er alltid kleint å høre naboene ha seg, enten de er 18 eller 80. Har selv en nabo vegg-i-vegg som tydeligvis er nymfoman, som holdt det gående til langt på natt, men jeg har bedt henne om å være så snill å tilbringe timene mellom 01.00 til 08.00 i sølibat. Hvorfor så streng mot andre, du får heller ta deg en tur ned til kjekkasen i første igjen. (Hvis samboeren din er borte igjen)Anonymous poster hash: ca08e...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #26 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Du skulle bare gjort igjen Endret 29. juni 2014 av SoccerPlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #27 Del Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor så streng mot andre, du får heller ta deg en tur ned til kjekkasen i første igjen. (Hvis samboeren din er borte igjen)Anonymous poster hash: ca08e...226 Bråk er bråk... Regler for nattero gjelder også sexAnonymous poster hash: 523b4...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juni 2014 #28 Del Skrevet 29. juni 2014 Haha, la nå hun kose deg når hun er alene da.hun kan da dempe lydnivået litt fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. juni 2014 #29 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg hørte hørte naboene ha sex i den leligheten jeg bodde i før. Støtt og stadig hørte jeg å gud å gud å gud. Til slutt spurte jeg dem om de var veldig religiøse siden de ropte å gud støtt og stadig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHG Skrevet 29. juni 2014 #30 Del Skrevet 29. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå