AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har alltid hatt fordommer mot folk fra Los Angeles-området. Alle jeg har møtt derfra er overfladiske, prater høyt og skal ha masse oppmerksomhet. Og de skal bare snakke om utseende/slanking/fitness/sminke. Og mannfolka er like ille, bare så det er sagt. Jeg har møtt menn derfra som har foreslått hvilke inngrep jeg kan gjøre for å se PENERE ut! Wtf! Nå har jeg nok en gang vært på ferie og møtt masse L.A girls. De er akkurat som man ser på tv, The Hills og alt det kjøret der. Slitsomme mennesker, jeg skal aldri dra dit ever. Er det noe eget uttrykk for å få sine fordommer bekreftet? Anonymous poster hash: dd7db...922
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Sannhet? Bekreftelse? Anonymous poster hash: 77a20...aad
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Sannhet? Bekreftelse? Anonymous poster hash: 77a20...aad Ja, jo, kanskje.. Til og med venninna mi var enig med meg ang folk fra L.A. For noen ufordragelige folk! De mexicanske immigrantene derimot var superhyggelige, selv om de bodde i L.A. Anonymous poster hash: dd7db...922
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Ja, jo, kanskje.. Til og med venninna mi var enig med meg ang folk fra L.A. For noen ufordragelige folk! De mexicanske immigrantene derimot var superhyggelige, selv om de bodde i L.A. Anonymous poster hash: dd7db...922 Tipser om å være åpen for alle type mennesker. Selv om du ikke liker trynet deres de første sekundene, kan dere ha mye til felles Anonymous poster hash: 9ae80...4a3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Tipser om å være åpen for alle type mennesker. Selv om du ikke liker trynet deres de første sekundene, kan dere ha mye til felles Anonymous poster hash: 9ae80...4a3 Prøver på det, men når folka høres ut som den selfie-sangen så kobler jeg ut! OMG Jessica you look sooo tanned and I just LOVE your hair.. Anonymous poster hash: dd7db...922
Gjest Uhumskheter Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 "Hva var det jeg sa". Det er det jeg er her for å skrive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå