Gå til innhold

Nettdating: Useriøs profil - seriøs førstemelding..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har laget profil på Møteplassen og presisert i profilen min at jeg er på utkikk etter en seriøs mann for langvarig forhold.

Jeg får mange meldinger fra menn som skriver at de er seriøse, men når jeg sjekker profilen deres virker det litt halvveis...Det kan f.eks. stå et veldig stort aldersspenn (f.eks. menn på 36 som ønsker kontakt m.damer opp til 50 -55år), og profiltekst a la: "Jeg er bare inne og kikker", "Jeg er en leken gutt som søker nye spennende bekjenstskap".

Spørsmålet er:

Gidder dere opprette kontakt med noen som virker til å ha en noe halvveis seriøs profil, men skriver at de er seriøse?

Anonymous poster hash: 18f89...bbc
Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Nei. Profiltekst sier veldig mye.

"En leken gutt" høres for meg ut som han er ute etter spenning og alt som kommer med det, ikke et seriøst forhold.

"Jeg vet ikke hva jeg skal skrive her, men bare spør så svarer jeg". Javel, det er faktisk en skriftlig datingside man er på, man skulle trodd at man klarte å rable ned NOE .... hva som helst!

Bilder av bar overkropp og menn som strammer muskler foran baderoms speilet virker som fjortisgutter som skal tøffe seg. Det slår andre vegen ....

Eller enda verre .... folk som ikke har et eneste bilde av seg selv, men krever opptil flere bilder av deg. "Du trenger ikke ha på så masse klær, hihihi" ...... blæh

Eller de utrolig dårlige startmeldingene. Er ikke så naiv og dum at jeg ikke skjønner at du sendte den samme mld til sikkert 50 jenter på en gang.

Og det værste av alt: selv om det var en ordentlig profil, han sa han var seriøs(og oppførte seg seriøs), var skikkelig morsom og grei å snakke med ..... Plutselig forandrer han seg til en helt annen person og blir bare ekkel. Ja jeg har gitt opp for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det hørtes ikke bra ut. Er det så ille på datingsider altså?

Jeg er ganske ny på dette og håper jo at jeg kan finne en seriøs fyr. Er i midten av 30årene så det begynner vel å haste litt om jeg kanskje skal ha muligheten til å finne en å stifte familie med også.. føler lisom at jeg MÅ velge riktig nå - ellers vil det aldri bli noe av evt.barneønsker og slikt :(

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet med en del menn og de jeg har truffet har virket seriøse..

Anonymous poster hash: b3343...756
  • Liker 1
Skrevet

Uff, det hørtes ikke bra ut. Er det så ille på datingsider altså?

Jeg er ganske ny på dette og håper jo at jeg kan finne en seriøs fyr. Er i midten av 30årene så det begynner vel å haste litt om jeg kanskje skal ha muligheten til å finne en å stifte familie med også.. føler lisom at jeg MÅ velge riktig nå - ellers vil det aldri bli noe av evt.barneønsker og slikt :(

ts

Jeg kan bekrefte at vi finnes - man må bare snuble over hverandre :)

Hilsen en som har akkurat like mye hastverk :hug:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan bekrefte at vi finnes - man må bare snuble over hverandre :)

Hilsen en som har akkurat like mye hastverk :hug:

Er/var du på Sukker i Januar'ish? Avataren din så kjent ut.

Skrevet

Er/var du på Sukker i Januar'ish? Avataren din så kjent ut.

Finner meg nok der enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...