Gå til innhold

Å bli behandlet som en "kompis" i forholdet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting som plager vettet av meg i forholdet, å det er at typen min behandler meg alt for mye som om jeg skulle vært en kamerat.

Jeg skulle ønske han var mer typen som kunne finne på å gi meg en klem når vi går tur, si at han syns jeg er vakker eller noe... Men for eksempel hvis vi går ute sammen, behandler han meg og snakker til meg som om jeg er en gutte-venn av han, det føles så rart!

Han går foran meg, ikke ved siden av meg... Snakker på en usjarmerende, guttete måte... fiser hvor enn å når han vil, selvom jeg har sagt at slikt som å fise masse i senga når han ligger ved siden av meg blir litt for mye.. Går det ann at typen behandler en så mye som en venn at man til slutt føler seg nesten .. ja jeg vet ikke, finner ikke helt ordene... Et annet eksempel jeg også kan ta, er at han aldri tilbyr seg å holde noe for meg / bære noe. Det kan hende at det bare er jeg som så sårt ønsker en som er litt mer "gentleman", kanskje jeg forventer for mye...

Også vil han aldri kysse som i klining med meg, det er alltid et nuss på munnen / på kinnet, og det er noe jeg hvertfall ikke begriper! Sier ikke man skal gå å kline med hverandre hele tiden uavbrutt, men gud som jeg savner å kunne gjøre det, han har sagt at han ikke liker det de få gangene jeg har prøvd...!

Hvorfor er det slik? Jeg føler ikke jeg er en "dame" i hans øyne...?!

Anonymous poster hash: 03e4a...a3d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjente meg så utrolig igjen i det du skrev her! Har det nøyaktig slik i mitt forhold og. Skal følge med på tråden!

Anonymous poster hash: b522b...51b
Skrevet

Høres ikke ut som den mest romantiske fyren, men nå er jo alle forskjellige, men forståelig at det blir plagsomt for deg Ts å skulle oppleve å føle deg behandlet som en eller annen kamerat av han..

Prøv å snakk deg litt frem med han om det?.. Kanskje han trenger å se at du har behov for å føle deg mer som dama hans.

AnonymBruker
Skrevet

Gay

Anonymous poster hash: e59f3...d46

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting som plager vettet av meg i forholdet, å det er at typen min behandler meg alt for mye som om jeg skulle vært en kamerat.

Jeg skulle ønske han var mer typen som kunne finne på å gi meg en klem når vi går tur, si at han syns jeg er vakker eller noe... Men for eksempel hvis vi går ute sammen, behandler han meg og snakker til meg som om jeg er en gutte-venn av han, det føles så rart!

Han går foran meg, ikke ved siden av meg... Snakker på en usjarmerende, guttete måte... fiser hvor enn å når han vil, selvom jeg har sagt at slikt som å fise masse i senga når han ligger ved siden av meg blir litt for mye.. Går det ann at typen behandler en så mye som en venn at man til slutt føler seg nesten .. ja jeg vet ikke, finner ikke helt ordene... Et annet eksempel jeg også kan ta, er at han aldri tilbyr seg å holde noe for meg / bære noe. Det kan hende at det bare er jeg som så sårt ønsker en som er litt mer "gentleman", kanskje jeg forventer for mye...

Også vil han aldri kysse som i klining med meg, det er alltid et nuss på munnen / på kinnet, og det er noe jeg hvertfall ikke begriper! Sier ikke man skal gå å kline med hverandre hele tiden uavbrutt, men gud som jeg savner å kunne gjøre det, han har sagt at han ikke liker det de få gangene jeg har prøvd...!

Hvorfor er det slik? Jeg føler ikke jeg er en "dame" i hans øyne...?!

Anonymous poster hash: 03e4a...a3d

Mannfolk er enkle. Selv klager samboeren på at jeg vi ikke prater nok sammen, men jeg har ingenting å si. Jeg liker ikke å dele tankene mine med folk.

Du er nok dame "nok" for ham, han er bare slik.

Hvis han går foran deg får du gå raskere da. Jeg går også ofte foran henne, men hvis jeg går treigere så går hun også treigere så kommer vi ingen vei. Ta han igjen.

Det at han fiser i sengen må du leve med, skal han liksom gå ut av sengen hele tiden? En ting er med matbordet eller andre settinger hvor det er lett å gå til et annet rom, men i sengen? Det må du tåle.

Men at han ikke tilbyr seg å hjelpe deg når du bærer på ting er teit :P Han har tydeligvis ikke fått god oppdragelse (gammeldags.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 952d2...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Du har skaffet deg en MANN og ikke en mann..... Det er ikke til å endre på slike uten videre - og hadde du klart det vil nok piffen forsvinne.

Anonymous poster hash: cb5ee...bd3
AnonymBruker
Skrevet

Du har skaffet deg en MANN og ikke en mann..... Det er ikke til å endre på slike uten videre - og hadde du klart det vil nok piffen forsvinne.

Hæh!? Fyren hørtes ifra hennes beskrivelse mer ut som en umoden guttunge

enn noe annet, en mann er han milevis ifra.

En mann viser at han kan bruke hodet sitt og vise litt omtanke når det trengs,

ikke bare ta hensyn til seg selv.

Anonymous poster hash: 9077d...c94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

MANN var ikke det som først slo meg akkurat.

Mer en umoden liten klyse på 17-19 år.

Ligge å fise med vilje i senga er bare utrolig barnslig og ekkelt.

Ikke bære ting for deg??? Hva i alle dager. Hva om du blir gravid? Fyren er jo helt borti natta!

....og ikke ville kline med deg???? Herlighet. Høres ikke helt bra ut dette her.

Jeg hadde aldri vært sammen med noen som nektet å kline med meg. Hvor er begjæret? Følelsene? Kåtskapen?

Du kan finne deg noe bedre

Anonymous poster hash: 3ab67...9f5

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Kanskje han er skaphomofil?

AnonymBruker
Skrevet

MANN var ikke det som først slo meg akkurat.

Mer en umoden liten klyse på 17-19 år.

Ligge å fise med vilje i senga er bare utrolig barnslig og ekkelt.

Ikke bære ting for deg??? Hva i alle dager. Hva om du blir gravid? Fyren er jo helt borti natta!

....og ikke ville kline med deg???? Herlighet. Høres ikke helt bra ut dette her.

Jeg hadde aldri vært sammen med noen som nektet å kline med meg. Hvor er begjæret? Følelsene? Kåtskapen?

Du kan finne deg noe bedre

Ts her

Takk for svar.

Det du spør om deg, hvor er begjæret - følelsene - kåtskapen? Det er det jeg spør meg selv om!

Han kan jo selvfølgelig en sjelden gang si at han er glad i meg, men det er så sjelden, og dette er fælt å si: Men jeg har til å med (FØR vi ble sammen) hatt one night stand hvor jeg har følt så mye mer begjær, kåtskap +++ ... Når vi har sex, føler jeg ikke lengre at han har lyst på meg ordentlig. Han hadde det før, men nå er det mer slik å bare legge seg i en stilling... Er ikke rart jeg ofte føler han ikke har interessen for meg lengre..

Anonymous poster hash: 54c28...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Hæh!? Fyren hørtes ifra hennes beskrivelse mer ut som en umoden guttunge

enn noe annet, en mann er han milevis ifra.

En mann viser at han kan bruke hodet sitt og vise litt omtanke når det trengs,

ikke bare ta hensyn til seg selv.

Anonymous poster hash: 9077d...c94

Greit skulle spesifisert det bedre. Når jeg sier MANN så mener jeg en mannsperson som ønsker å være minst mulig i kontakt med sin feminine side.

Kjenner flere menn som har omsorgsevne og klarer å bruke hodet sitt, selv om de oppfører seg som TS beskriver. Skulle tro de blir bedre med årene, men selv etter kone og barn og 35-40 år på baken er de fortsatt like.

AnonymBruker
Skrevet

Kan virke som dere har vokst litt ut av kjæresteforholdet?

Samliv krever mye jobb og bevisstgjøring på egen væremåte og bidrag i forholdet.

Skal ikke skrike dump han, men noe lidenskap og begjær burde man ha :) du er litt for ung til å settle for less, synes jeg

Skrevet

For noen jenter er det greit å ha et sånt type forhold, men det høres ut som om det ikke er greit for deg. Tror ikke sånne gutter endrer seg selvom du kan prate i det uendelige med han. Jeg ville forklart han at du trenger et forhold med mer lidenskap og å ha en som behandler deg som den jenta du er. Så hadde jeg funnet en som verdsatte de samme tingene i et forhold som du!

AnonymBruker
Skrevet

Og når han endelig gjør disse tingene dumper du han fordi " du er ikke samme personen jeg ble sammen med lengre"

Anonymous poster hash: f6f8e...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...