Gå til innhold

Hvorfor er offentlige toaletter i USA så lite private?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det første er dørene så korte så andre kan lett se inn. Også er det ofte glipper på sidene så det er veldig lite privat.. toalettene er også mega-lave. Noen som vet hvorfor det er så teit system? Alle kan jo se deg, tenk om man er dårlig i magen da.. eller skal skifte tampong, eller pelle seg i nesa. Foretrekker norske toaletter!

Anonymous poster hash: 7ff5d...c5e
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

GEORGE: I believe the doors on the bathroom stalls, here at the stadium, don't offer much by way of privacy. But I was thinking if we extend the doors all the way to the floor......

MR. STEINBRENNER: All the way to the floor! What are you crazy! You'd suffocate in there. You're lucky you have any doors at all. You know when I was in the army...... Hey Costanza. What's that your eating over there? It looks pretty tasty.

Haha!

Der har du svaret ditt! :)

Endret av iGirl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

GEORGE: I believe the doors on the bathroom stalls, here at the stadium, don't offer much by way of privacy. But I was thinking if we extend the doors all the way to the floors......

MR. STEINBRENNER: All the way to the floor! What are you crazy! You'd suffocate in there. Your lucky you have any doors at all. You know when I was in the army...... Hey Costanza. What's that your eating over there? It looks pretty tasty.

Haha!

Der har du svaret ditt! :)

Hehe så det er så man ikke skal ha sex på do??

Anonymous poster hash: 7ff5d...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Norske prøverom er slik som amerikanske toaletter synes jeg:P Skulle på intersport og prøve badedrakt en gang. Døra var så kort at selv jeg som er 175 ville blotta hele bushen til hvermansen i butikken. Ble ikke noen badedrakt gitt... Gått prinsipp i å ikke handle på butikker som ikke har brukbart prøverom.

Anonymous poster hash: 1d473...0ab
Skrevet

hehe, sist jeg var i USA, kom det en liten unge og stillte seg opp og kikket gjennom sprekken mellom døren og veggen! og der satt jeg da.... Fatter ikke at de så rutinemessig ikke har dører som passer....

Skrevet

Bodde i USA en stund. Begynte til slutt å bare gi faen i det... Jaja, liksom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...