Orthia Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Lure meg la en klut jeg hadde brukt til å tørke opp kaffe med oppå mine hvite bukser i skittentøyskurven. Først prøvde jeg å hele klor på flekkene og så kjøre buksa i maskinen. Resultatet ble gule flekker + noen nye som dukket opp fra intet. Neste forsk var å gni klor inn i de (nå etterhvert) store, gule skjoldene. Deretter la jeg buksa i bløt i varmt klorvann en halvtimes tid, før buksa fikk en ny runde i vaskemaskinen. Buksene så bra ut når de var våte, men de gule skjoldene syns fremdeles godt nå som buksene er tørre. Merkelig nok ser de faktisk mye større ut nå enn da de "bare" var kaffeflekker. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få buksa hvit igjen? Den er av bomull (dongeriaktig) stoff med litt stretch, og tåler dermed endel. Har bare brukt den en gang før dette skjedde, og likte buksa så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Prøv Zalo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Ring OMO folket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Bruk sånn Oxy Action!! Det funker som bare rakkern. Det er pulver som kommer i en sånn liten sjokkrosa boks. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Zalo prøvde jeg faktisk før første vask, og det hjalp ikke. OMO-folket? Ja, hehe, prøvde KG-folket først. Men det var et godt forslag, bare de ikke ber meg vaske buksa med OMO (gjort det..) Bruk sånn Oxy Action!! Det funker som bare rakkern. Det er pulver som kommer i en sånn liten sjokkrosa boks. Løp og kjøp Dette har jeg ikke hørt om. Hvor finnes det? Type Rimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Vår Rimi-butikk hadde tilbud på Vanish til 50,- nå. Vet ikke helt om det er samme produkt som Oxy Action, men det er en rosa boks. De reklamerer for den på TV og ryktene sier at den skal fungere som reklamen sier. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Vår Rimi-butikk hadde tilbud på Vanish til 50,- nå. Vet ikke helt om det er samme produkt som Oxy Action, men det er en rosa boks. De reklamerer for den på TV og ryktene sier at den skal fungere som reklamen sier. Hilsen Lille meg Jepp det er den samme - så ikke dette før nå.. :oops: Jeg har brukt den på noen inngrodde flekker på hvite t-skjorter og på spisebrikker med blåbærflekker og ketchupflekker - ikke noe problem! Alt ble borte. Syns det er et skikkelig vidundermiddel jeg - men du må lese bruksanvisningen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå