Gå til innhold

Søster som forlover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og forloveden min gifter oss neste år, men har ikke fortalt det til venner og familie ennå.

Men, føler at søsteren min er svært lite interessert, eller rettere sagt bryr seg ikke, om noe som jeg gjør.

Helt siden jeg ble sammen med forloveden min, har hun ikke verken spurt om han (hverken alder, jobb, etc.).

Men siden vi er bare to søsken, forventes(!) det her omkring at hun skal være forlover når jeg gifter meg og vice versa. Selvfølgelig ville jeg også forventet det om hun skulle giftet seg, men nå viser jeg jo mye mer interesse for hennes liv enn hun gjør for mitt.

Det er f.eks alltid jeg som spør og prøver å inkludere henne i alt, men hun gjør ikke det for meg i det hele tatt.

Har derimot en venninne som er veldig nær, og som hele tiden har backet meg opp (avstandsforhold, bl.a.), og som ville vært mye mer verdig.

Hva burde jeg gjøre? Må jeg bare spørre henne?

Anonymous poster hash: 9fcdd...ac8
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg hadde spurt venninnen din :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde spurt venninnen din :biggrin:

Signerer! :)

Skrevet

Spør venninnen din! :) Det er jo du som skal gifte deg, så gi litt blaffen i hva de rundt deg forventer.

Skrevet

Spør venninnen din.

Søsteren din kan "takke seg selv" når hun viser så liten interesse for deg og ditt liv.

Har forresten aldri hørt at det er "forventet" at brudens søster skal være forlover. Jeg trodde det vanligste var å velge en venninne.

Skrevet

Jeg spurte min søster og min venninde, ville ha begge to.

Har ikke hatt noe særlig kontakt med min søster de siste 7 årene, men i fremtiden tenker jeg det blir mere.

Min venninne var like gravid som meg. Natten før bryllupet fødte hun tvillingene sine, gitt.

Jammen bra jeg hadde to forlovere da.

Lykke til med valget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt en venninne istedenfor. Men er egentlig feig selv. Svigersøstera mi er null interessert i ungen vår, har aldri spurt hvordan det går, spør aldri etter bilder, men det ble forventet at hun var fadder i dåpen. Jeg hadde ikke lyst men turte ikke si noe da svigermor er ei dame som klikker for småting og er psykisk ustabil.

Men noen er bare uinteressert. Svigermora og svigersøstra mi har aldri spurt meg hvor mange søsken jeg har, hva de heter og gjør. Aldri spurt hva mine foreldre heter og gjør, og hvor de bor. Spurte aldri hva jeg jobbet med og egentlig er fra. Osv. Så tenker at kanskje svigersøster har arvet det "genet" av svigermor, samboer er ikke sånn, heller ikke svigerfar men han har spurt når svigermor ikke har vært til stede. Så er mye de ikke vet om meg, men jeg har selvfølgelig fortalt noe selv. Jeg og samboer har vært sammen i over 4 år.

Anonymous poster hash: e8c16...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...