AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Har blueray som kan kobles til nett. Bruker nettet sammen med naboen, så boksen henger hos dem. Er det noen måte å få koblet til bluerayen, eller må jeg ha egen boks? Fint hvis svarene er litt enkle å forstå, kan ikke veldig mye om sånne ting Anonymous poster hash: 15f5b...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Ingen som vet?Anonymous poster hash: 15f5b...0dd
-Jiinxs- Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg forstår ikke en gang hva du spør om, så jeg kan ikke hjelpe deg :/
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Du må koble bluerayen til nettet, ved å taste inn det passordet dere har til det. Du må bare lete innpå der og se hvordan du kobler den på, står vel i bruksanvisningen.
sofie777 Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Om du har pc og/eller mobil, bruker du samme metode og passord som da du koblet dem på nettet.
ladamafia Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Har blueray som kan kobles til nett. Bruker nettet sammen med naboen, så boksen henger hos dem. Er det noen måte å få koblet til bluerayen, eller må jeg ha egen boks? Fint hvis svarene er litt enkle å forstå, kan ikke veldig mye om sånne ting Anonymous poster hash: 15f5b...0dd Du har en blurayspiller som kan kobles til internett. Tilkobling for kablet nettverk har den helt sikkert, så om du har en kabel fra naboens boks så kan du koble denne inn i spilleren din. Har du ikke kabel så må du finne ut om spilleren har innebygget wifi eller om det er mulighet for å kjøpe dette som tilbehør til spilleren din. Det enkleste hadde kanskje vært om du skrev merke og modell på spilleren din, da kunne jeg eller andre sagt hva du må gjøre for å få den på nett.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Du har en blurayspiller som kan kobles til internett. Tilkobling for kablet nettverk har den helt sikkert, så om du har en kabel fra naboens boks så kan du koble denne inn i spilleren din. Har du ikke kabel så må du finne ut om spilleren har innebygget wifi eller om det er mulighet for å kjøpe dette som tilbehør til spilleren din. Det enkleste hadde kanskje vært om du skrev merke og modell på spilleren din, da kunne jeg eller andre sagt hva du må gjøre for å få den på nett. Takk for svar alle! Det er en Samsung bd f5100. Anonymous poster hash: 15f5b...0dd
ladamafia Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 den spilleren er det kun kablet nettverk på, skal være mulig å få tak i wifi dongle til den for å koble til trådløst. uten at jeg har noen som helst formening om hvor du får kjøpt det, hva den koster etc. wifi dongle for samsung smart tv, men jeg aner ikke om denne er kompatibel med spilleren din.
Herandjetzt Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Er det bare jeg som ikke forstår poenget med nettverksoverføring når "vanlige" blurayspillere har blitt knøttsmå. Vil ikke streaming av bluray kreve mye datakapasitet? Endret 28. juni 2014 av Herandjetzt
ladamafia Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Er det bare jeg som ikke forstår poenget med nettverksoverføring når "vanlige" blurayspillere har blitt knøttsmå. Vil ikke streaming av bluray kreve mye datakapasitet? er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvor du vil i denne sammenhengen. mange bluray filmer kommer med ekstramateriell som man må ha nett tilgang for å få fult utbytte av. For bluray spilleren som er nevnt her så kan man bruke apper for facebook, youtube og sikkert mye annet. det er dlna støtte, slik at man kan koble til andre enheter på nettverket og streame fra de til bluray spilleren. oppdatering av firmware blir også mye enklere når man har nett.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 den spilleren er det kun kablet nettverk på, skal være mulig å få tak i wifi dongle til den for å koble til trådløst. uten at jeg har noen som helst formening om hvor du får kjøpt det, hva den koster etc. wifi dongle for samsung smart tv, men jeg aner ikke om denne er kompatibel med spilleren din. Takk for svar! Da får jeg sjekke om jeg finner det et sted :-) Anonymous poster hash: 15f5b...0dd
Lutetium 71 Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 den spilleren er det kun kablet nettverk på, skal være mulig å få tak i wifi dongle til den for å koble til trådløst. uten at jeg har noen som helst formening om hvor du får kjøpt det, hva den koster etc. wifi dongle for samsung smart tv, men jeg aner ikke om denne er kompatibel med spilleren din. Enklere med en wifi extender. De fleste av disse har kabel uttak, så man kan plugge i allslags utstyr så lenge det har en kontakt for kablet nettverk. Kompatibiliteten er da rundt 100% Er det bare jeg som ikke forstår poenget med nettverksoverføring når "vanlige" blurayspillere har blitt knøttsmå. Vil ikke streaming av bluray kreve mye datakapasitet? Poenget med streamingfunksjoner på slike spillere er ikke å streame blueray innhold, men det meste annet. Det er helt riktig at HD video krever endel båndbredde, så det kan det være enklere å få til med kabel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå