Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det vanlig å gå videre i forholdet? Hvor lenge er det vanlig å "date", før man kaller seg for kjærester? Når møter man foreldre og familie for første gang? Når blir man samboere osv?

Jeg skjønner at det er veldig opp til hver enkelt par, men vil gjerne høre noen av deres historier :-)

Anonymous poster hash: 02d3d...73c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakka en stund, så møttes vi kanskje 4 ganger, snakka hver dag, så ble vi sammen. Var avstandsforhold.

Anonymous poster hash: 04987...136
Skrevet (endret)

Dette kommer nok veldig an på hvor gammel en er. På barneskolen var det nok å deklarere sin kjærlighet via en sammenkrøllet lapp diskré levert via sin bestekompis til sin utkårede mot slutten av en tilfeldig O-fagtime. På ungdomsskolen var en ikke kjærester før jenten hadde vist puppene sine bak gymsalen i "storefri". Da en kom til videregående måtte det gjerne flørtes i flere uker, før en i løpet av sommerferien, plutselig havnet i samme telt på en festival...

...nå, som voksen, vet jeg ikke helt. Jeg tror rett og slett en må snakke sammen og bli enige. Mitt nåværende forhold fikk sin oppstartsdato bestemt av forholdets andre part, så jeg vet ikke så mye om hva som ble vektlagt under avgjørelsen.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La oss si i alder 22 og oppover da :-)

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer nok veldig an på hvor gammel en er. På barneskolen var det nok å deklarere sin kjærlighet via en sammenkrøllet lapp diskré levert via sin bestekompis til sin utkårede mot slutten av en tilfeldig O-fagtime. På ungdomsskolen var en ikke kjærester før jenten hadde vist puppene sine bak gymsalen i "storefri". Da en kom til videregående måtte det gjerne flørtes i flere uker, før en i løpet av sommerferien, plutselig havnet i samme telt på en festival...

...nå, som voksen, vet jeg ikke helt. Jeg tror rett og slett en må snakke sammen og bli enige. Mitt nåværende forhold fikk sin oppstartsdato bestemt av forholdets andre part, så jeg vet ikke så mye om hva som ble vektlagt under avgjørelsen.

Si i en alder av 22 ca da? Det at man må snakke sammen og bli enige er jeg med på. Men når kan man ta den praten uten at det er for tidlig?

Skrevet

Der må nok noen andre svare om du vil ha fasiten. Jeg har imidlertid synspunkt i denne saken; ta praten så snart du syns ting stemmer og går i riktig retning.

AnonymBruker
Skrevet

Datet ca. 2 uker og møtte hverandre nesten dag den perioden før han spurte meg om vi nå skulle anse oss selv som sammen. En må jo tørre å ta det iniativet.

Jeg flyttet sånn uoffisielt fort inn til hans leil., ble bare til at jeg var der mer og mer og så nesten aldri dro hjem. Etter noen et halvt års tid fant vi oss vår egne leil. sammen.

Anonymous poster hash: 04060...f96

Gjest Funky Punk
Skrevet

Vi pratet på nett i 2 mnd.

Så ville vi treffes, men det ble tungvindt siden han bodde i et annet land. Så han pakket sakene, flydde til Norge og flyttet rett inn til meg.

Så vi var vel i teorien aldri kjærester, men gikk rett fra nettvenn til samboer.

Er nå gift, vært sammen i 9 år tilsammen og fortsatt lykkelig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe dere må finne ut av, beklager.

For meg og typen så har vi en dato da vi sa vi var kjærester, men ingen av oss følte oss som kjærester, så når vi egentlig ble det vet vi ikke. Dermed kan vi ikke feire jubileum og slike ting, for vi har ikke anelse om hvor lenge vi har vært kjærester, utenom at det er ca et halvt år.

Anonymous poster hash: cb1d8...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...