AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Skal betale kjole, negler, sminke hår å hun har ikke tid til å se etter sin egen kjole en gang. Hun virker ikke intres i noe eller har ikke tid.... hva skal jeg gjøre... Jeg trenger jo help Anonymous poster hash: 0b11d...fe5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Finn en ny forlover Anonymous poster hash: d8fc6...7d0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 TS her må vi vi har vært bestevenniner igjennom 12 år men skjønner ikke... Virker ikke som dette er viktig for henne eller intessert. Anonymous poster hash: 0b11d...fe5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Virkelig lei meg over dette Tørr ikke si noe... i forhold til det... Anonymous poster hash: 0b11d...fe5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Spør om hun kan svare ærlig på om hun virkelig vil være forlover, det virker ikke sånn. Skaff en ny
GørilB Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Spør om hun kan svare ærlig på om hun virkelig vil være forlover, det virker ikke sånn. Skaff en ny Enig. Hvordan reagerte forloveren da hun ble spurt?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Jeg skrev hvor mye hun egentlig hadde på seg fremover på sms. og hvis det ble for mye for henne nå oppi all jobbing å ferie hadde jeg full forståelse for det. Har ikke fått noe svar ennå. Anonymous poster hash: 0b11d...fe5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Hva mener du med 'hvor mye hun hadde på seg fremover'? Er det slik at du har en liste over ting du forventer at hun er med på? Hvis det er slik, og dere ikke har avklart det på forhånd, kan det være at hun ikke er klar over det. Det er ikke gitt at forloveren skal hjelpe til med en masse praktiske oppgaver, kanskje dere bare har forskjellige forventninger til dette? Anonymous poster hash: 1ba4d...de6 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Jeg skrev hvor mye hun egentlig hadde på seg fremover på sms. og hvis det ble for mye for henne nå oppi all jobbing å ferie hadde jeg full forståelse for det. Har ikke fått noe svar ennå. Anonymous poster hash: 0b11d...fe5 Unnskyld meg, men en forlovers formelle oppgave er å være vitne og underskrive på et papir, hverken mer eller mindre. Alt ut over dette er brudeparets oppgaver, og da må du spørre om hun kan hjelpe deg, i stedet for å forvente/kreve at hun gjør hva du nå enn foventer av henne. Anonymous poster hash: ffcfa...7b6 6
Hedda-78 Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Hva skrev du til henne? Hva "har hun på seg fremover" egentlig?
Jolene Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Lurer også på hva som forventes av en forlover...
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Hva trenger du hjelp til? Og hva mener du alt hun har å gjøre? Anonymous poster hash: a6a78...454 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Lurer også på hva som forventes av en forlover... Ja, det er noe med det... Det er jo mer eller mindre vanlig at forlover er med på litt ekstrating som kjoleshopping, kanskje lage noen dekorasjoner e.l., annen småshopping. Men det er på ingen måte noe man kan forvente synes jeg, Og har man som ønske at hun skal bli med på sånt så får man ta det opp når man spør om hun vil være forlover - så vet hun hva hun sier ja eller nei til. Anonymous poster hash: e690e...830 1
ToveM Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Det eneste jeg forlangte av min forlover var at hun stilte opp på tinghuset, og skrev under papirene. Men men, nå er det mange år siden jeg giftet meg , og det var vel ikke helt vanlig å ha store utdrikkningslag og denslags.
Chloe- Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Dere kan si hva dere vil om hvor lite som "kreves" av en forlover, men JEG hadde blitt skuffet om min beste venninne ikke hadde frydet seg over oppgaven, engasjert seg i prosessen og arrangert utdrikningslag. Selv om det er "min store dag" er hun jo min nærmeste, og det er jo normalt å glede seg på andres vegne. Hadde selvfølgelig gjort det samme for henne! 8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 Virkelig lei meg over dette Tørr ikke si noe... i forhold til det... Anonymous poster hash: 0b11d...fe5 Det må du bare. Når man skal gifte seg må man også i ekteskapet noen ganger tørre å motsi seg den man er gift med. Ta dette som en øvelse. Du gifter deg forhåpentligvis bare en gang i livet. Da vil du ha en god forlover.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Dere kan si hva dere vil om hvor lite som "kreves" av en forlover, men JEG hadde blitt skuffet om min beste venninne ikke hadde frydet seg over oppgaven, engasjert seg i prosessen og arrangert utdrikningslag. Selv om det er "min store dag" er hun jo min nærmeste, og det er jo normalt å glede seg på andres vegne. Hadde selvfølgelig gjort det samme for henne! Veldig enig her. Når det etter det vi har fått høre er snakk om en bestevenninne som bruden har kjent i 12 år må litt innsats/engasjement faktisk kunne forventes. Eller i det minste respekt og omtenksomhet nok til å prøve å finne en løsning med bruden, evt takke nei til oppgaven. Synes det har gått sport i å være minst mulig positivt innstilt til enkelte ting her inne, mange er tydeligvis ekstremt hårsåre for alt som kan ligne på forventninger etc fra et brudepar. Anonymous poster hash: 3949b...229 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå