Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ottaar du må virkelig finne deg en hobby utover silikon.

TS, bruk google og sammenlikne klinikker. Ellers er det en liten by, så dra på mange konsultasjoner.

Anonymous poster hash: 956a9...d5e

Ja jeg spiller fotball, men akkurat nå er jeg ikke på trening, og dama er ikke hjemme så jeg kjeder meg! Mye gøyere å skrive meninga mi om silikonpupper. Har ikke sagt at folk trenger å bry seg om det ;)

Anonymous poster hash: 3a981...951

AnonymBruker

Kvinner er jo mer opptatt av pupper enn menn jo?

Er vel ikke noe rart ved at folk er fokusert på kroppen de selv "bor" i. De fleste menn jeg kjenner er mer opptatt av egen kropp - penis, biceps og magemuskler - enn jeg er.

Hvis noen skal fokusere på en kropp og ville endre den, er det vel helst den som besitter den.

• Liker 1

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Ja jeg spiller fotball, men akkurat nå er jeg ikke på trening, og dama er ikke hjemme så jeg kjeder meg! Mye gøyere å skrive meninga mi om silikonpupper. Har ikke sagt at folk trenger å bry seg om det ;)

Er jeg som skrev, men kom borti anonym dingsen :O

Gjest SoccerPlayer

Er vel ikke noe rart ved at folk er fokusert på kroppen de selv "bor" i. De fleste menn jeg kjenner er mer opptatt av egen kropp - penis, biceps og magemuskler - enn jeg er.

Hvis noen skal fokusere på en kropp og ville endre den, er det vel helst den som besitter den.

Jeg skal innrømme at jeg er opptatt av magemuskler, men det får jeg av trening og å spise sunt. Bruker ikke penger på operasjoner for å legge inn noe der? Men det gjør kvinner med puppene sine.

Jeg mente mange kvinner er jo mer opptatt av store pupper enn menn.

AnonymBruker

Jeg skal innrømme at jeg er opptatt av magemuskler, men det får jeg av trening og å spise sunt. Bruker ikke penger på operasjoner for å legge inn noe der? Men det gjør kvinner med puppene sine.

Jeg mente mange kvinner er jo mer opptatt av store pupper enn menn.

Poenget var at det er naturlig for begge både menn og kvinner å ha stort fokus på seg selv og egen kropp og det de selv oppfatter som viktig uavhengig av hvorvidt det motsatte kjønn har fokus på det.

Dersom penisforstørrelse for menn var oftere praktisert med bedre resultat og mindre potensielle komplikasjoner, ville det nok forekommet veldig ofte. Det samme gjelder dersom en operasjon kunne endre en manns høyde.

Høyde og penisstørrelse opptar mange menn, rasjonelt eller ei. Kosmetisk kirurgi er mer utbredt blant kvinner både fordi menn er mer utseendefokusert, men mest av alt fordi det er lettere gjennomførbart.

Mesteparten av kvinnene i Hollywood - modeller samt skuespillerinner, har fått arbeid utført, men dette er gjort såpass diskre og delikat at de fleste menn ikke kan identifisere det. Jeg har titt og ofte overhørt menn referere til en kvinne som en "naturlig skjønnhet" selv om det for enkelte er åpenbart at hun er strukket og injisert her og der. Diskre silikoninnlegg synes knapt (og betyr ikke "store pupper").

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer

Poenget var at det er naturlig for begge både menn og kvinner å ha stort fokus på seg selv og egen kropp og det de selv oppfatter som viktig uavhengig av hvorvidt det motsatte kjønn har fokus på det.

Dersom penisforstørrelse for menn var oftere praktisert med bedre resultat og mindre potensielle komplikasjoner, ville det nok forekommet veldig ofte. Det samme gjelder dersom en operasjon kunne endre en manns høyde.

Høyde og penisstørrelse opptar mange menn, rasjonelt eller ei. Kosmetisk kirurgi er mer utbredt blant kvinner både fordi menn er mer utseendefokusert, men mest av alt fordi det er lettere gjennomførbart.

Mesteparten av kvinnene i Hollywood - modeller samt skuespillerinner, har fått arbeid utført, men dette er gjort såpass diskre og delikat at de fleste menn ikke kan identifisere det. Jeg har titt og ofte overhørt menn referere til en kvinne som en "naturlig skjønnhet" selv om det for enkelte er åpenbart at hun er strukket og injisert her og der. Diskre silikoninnlegg synes knapt (og betyr ikke "store pupper").

Nettopp. Mange kvinner fikser på alt, bare for menn sin del. Teit. Det samme med menn som gjør det for kvinner sin del. Er det bare kroppen folk skal forelske seg i så kan de jo bare drite i hvem de er som person, bare de er ilag med noen med sexy kropp.

AnonymBruker

Nettopp. Mange kvinner fikser på alt, bare for menn sin del. Teit. Det samme med menn som gjør det for kvinner sin del. Er det bare kroppen folk skal forelske seg i så kan de jo bare drite i hvem de er som person, bare de er ilag med noen med sexy kropp.

Jeg ser ikke hvordan det å bry seg om kropp og utseende er synonymt med at man bare bryr seg om utseende. I så fall bryr alle menn seg bare om utseende, hvilket vi vet ikke er sant. Utseende tiltrekker, personlighet får dem til å bli.

Hvis en mann vil endre noe fordi han mener han blir mer attraktiv av det, så er det fritt frem. Jeg kan ikke si noe om hva jeg ville syntes om resultatet uten å sedet, men det er helt opp til ham og jeg ville ikke kritisert ham for det uansett. Det betyr ikke at han ikke har en attraktiv personlighet.

AnonymBruker

ts her... Jeg har alltid vært brystfager, men etter to ammeperioder og det at jeg har blitt slankere, ja det har gjort at jeg er blitt helt "flat". Er slank og når jeg nå er uten pupper ser det rett og slett ikke bra ut. ingen topper, t skjorter, kjoler o.l sitter ordentlig, ser ut som jeg har mannebryst.

Tror alle innerst inne er enige at litt silikon er penere på jenter enn mannebryst!

takk for tilbakemelding.

Anonymous poster hash: 0f58f...c82
AnonymBruker

ts her... Jeg har alltid vært brystfager, men etter to ammeperioder og det at jeg har blitt slankere, ja det har gjort at jeg er blitt helt "flat". Er slank og når jeg nå er uten pupper ser det rett og slett ikke bra ut. ingen topper, t skjorter, kjoler o.l sitter ordentlig, ser ut som jeg har mannebryst.

Tror alle innerst inne er enige at litt silikon er penere på jenter enn mannebryst!

takk for tilbakemelding.

Anonymous poster hash: 0f58f...c82

Stefan Emmes ved Plastikkirugisk Institutt like ved Lagunen skal visst være flink.

Anonymous poster hash: 837d3...838

Annonse

Kan ikke folk heller svare henne pp det ts spør om, istedet for at dere silikonmotstandere skal spy ut deres mening her! Skulle gjerne anbefalt deg kirurgen jeg har brukt på Fornebuklinikken for han kunne sakene sine. Men regner ikke med du er intr. i en kjøretur til Oslo...:) blir jo litt langt kanskje.

Jeg har operert på fana medisinke, hos dr.bugge. er veldig fornøyd:)

Var på konsultasjon på plastikk kirurgisk inst. v. Lagunen og, og fikk eleeendig inntrykk der!! Stedet virket skittent, kirurgen var merkelig og hadde rare sammenligniner med noen sinnsyke bilder han viste..og det verste av alt; han ville gjøre operasjonen med lokalbedøvelse. Sa at det ble billigere for meg siden han da slapp å ha anestesilege tilstede..WTF????

Har snakket med andre seriøse aktører om det i ettertid, de sier det er klassisk tegn på en useriøs klinikk. Så der har du mitt inntrykk av de ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...