Gå til innhold

Det rareste du har sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjørte jeg forbi en mann på tur med hunden i en hånd, og en eletrisk gressklipper i andre hånden, som han da altså dro etter ledningen. Haha. Og dette på en asfaltert gangsti. Mulig det var en logisk forklaring på det hele evt at det var samme raringen jeg møtte på for noen uker siden på samme sted iført fullt militært kamuflasjeutstyr og en busk på hodet. Haha

Hva er det rareste du har sett ?

Mulig det allerede er lignende tråder her? I såfall feel free til å flytte innlegget mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen slags sjødyr på en stamme i sjøen. Dette var i Haugesund. Så ut som de var kommet fra utlandet med vannet.

Skrevet

Dag Solstad som prøvde å danse på Nordraak ca. 1990.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett mye rart, men det jeg kommer på nå må vel være når jeg var på vei hjem fra skolen og så en mann som runket på sykkelen i full fart, midt på lyse dagen.

Godt koordinert er han da, det skal han ha :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett mye rart, men det jeg kommer på nå må vel være når jeg var på vei hjem fra skolen og så en mann som runket på sykkelen i full fart, midt på lyse dagen.

Godt koordinert er han da, det skal han ha :fnise:

Hahaha, både jeg og mamma dauer. :hoho::hoho::hoho:

Det rareste jeg har sett som jeg kommer på akkurat nå må være da kattemor i huset var leken og kom løpende i full fart mot en av kattungene sine, som stod på kanten av øverste trappetrinn, og kattungen fløy i lufta nedover trappa. Hadde ikke vært morsomt om den ble skadet av det, men det ble den altså ikke :ler:

Skrevet

Det var noe rart jeg så i går kl 5 om morgenen da jeg var på vei til jobb. Jeg satt meg på bussen, ved vinduet, og langs bussen går en feit mann i kun truse forbi. Jeg lo, og tenkte han kanskje hadde klart å glemme å ta på seg resten av klærne hjemme eller no :fnise: merkelig var det ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Det var noe rart jeg så i går kl 5 om morgenen da jeg var på vei til jobb. Jeg satt meg på bussen, ved vinduet, og langs bussen går en feit mann i kun truse forbi. Jeg lo, og tenkte han kanskje hadde klart å glemme å ta på seg resten av klærne hjemme eller no :fnise: merkelig var det ihvertfall.

Eller kanskje de var våte :vetikke:

Skrevet

En skallet mann som gikk inn på en frisørsalong :laugh:

Skrevet

En skallet mann som gikk inn på en frisørsalong :laugh:

Han ville kanskje farge/stusse/forme brynene eller klippe/stusse/forme/ta skjegget/barten? :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...