Gå til innhold

Bordplassering

Gjest Snorkfrøken

Fremhevede innlegg

Gjest Vibs7
Skrevet

Jeg er litt forbauset over hvor mange som vil plassere par sammen. Vi har valgt å splitte alle par - av den enkle grunn at vi vil at familiene og vennene våre skal bli kjent med hverandre (det er jo litt av poenget når man gifter seg - at man blir en del av hverandres familier!?)

Vi har derfor lagt ned MYE tid i å sette sammen bordene (vi skal ha runde bord) for å sørge for at alle sitter ved siden av/på samme bord med noen de har noe felles med. Har også sørget for at det er minst en livlig person på hvert bord for å holde stemningen oppe. Er det noen vi vet er stille og sjenerte, har vi plassert dem sammen med noen de har truffet før.

Lykke til allikevel med parsammensetningene - det kommer selvsagt til å bli hyggelig det også - men dere går glipp av "bondingen" :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Solskinn
Skrevet

Det er egentlig ganske morsomt, for vi hadde jo denne diskusjonen for en dröy uke siden også :D

Også da var majoriteten av de gifteklare her av den mening at man skal sette par sammen.

Jeg er helt enig med de siste to innleggene. Men dette er en 100% personlig greie. Gjör som dere selv vil og som dere tror at gjestene setter pris på! Noen er veldig sjenerte, men det vet man jo om og plasserer dem deretter!

Til deg som startet dette innlegget vil jeg bare si at tanten din har ett godt poeng, det kan väre ganske kjedelig å väre single når alle parene sitter sammen. Selv om man sitter godt plassert blir man minnet ekstra godt på at man er alene, og det er jo ikke alltid like hyggelig. Men STOL PÅ DEG SELV og at den bordplasseringen du har gjordt kommer til å fungere. Föles det sånn for deg, gjör den det sikkert også!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...