AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Har fått resept, skal ta 20 mg per dag i ti dager for å få bukt med en infeksjon. Leste litt rundt på nett, og sett at matlysten øker/kan øke. Noen som har erfaring med dette? Andre morsomme/ikkemorsomme bieffekter av dette? Anonymous poster hash: 92abf...71f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Det er relativt lite prednisolon du skal ta og over en kort periode, så det er ikke sikkert du får så mye bivirkninger! Det er nok også veldig individuelt. Jeg tok 60 mg og etter et par dager etter oppstart fikk jeg kulerundt ansikt, og noen uker senere kom ulvehungeren! Spiste konstant gjennom dagen! Jeg trappet gradvis ned over et år, og tror mye av dette var borte da jeg nådde 20 mg. Anonymous poster hash: d5354...176
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Om du tar høye doser over lengre tid, kan du utvikle Cushing's syndrom. Da kan man få buffalo bump og tynne armer og bein m.m.Anonymous poster hash: 851d5...b70
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Lite uttalt ved lave doser og kortvarig behandling, men de mest alvorlige bivirkningene er: -Vektøkning -muskelsvinn -nedsatt immunforsvar 10 dagers kur gir deg neppe noen merkbare bivirkninger i så måte.Anonymous poster hash: 206ae...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå