AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har flytta fra hjemstedet mitt som var et lite sted, til en litt større by. Venninna mi som har en datter i tenårene, har fått for seg at hun vil sende dattera på helgetur til meg, noe som jeg ikke har vært med på å planlegge.. Hun sier bare "tenkte jeg skulle sende henne, når kan hun komme" osv.. Kanskje har jeg sagt sånn generelt at folk gjerne må komme på besøk, men jeg og denne dattera kjenner ikke hverandre særlig godt, og jeg er ikke sikker på om jenta selv har lyst, eller om det er mora som presser på. Jeg bor i en 1 værelses, med et bad på størrelse med en fyrstikkeske, og de få gangene jeg har hatt besøk har det vært rimelig slitsomt, siden man ikke har et sekund privatliv. Å tilbringe tid med jenta ville sikkert være koselig, og vi ville jo bli bedre kjent, men sånn som tingene er nå synes jeg ikke det er optimalt, og jeg lurer på hvordan jeg kan si ifra til dem at jeg ikke vil at hun kommer nå, på en fin måte som ikke fornærmer noen av dem...? Anonymous poster hash: c0818...619
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Bare si at det ikke passer. Eller så kan du bare si rett ut nei. Ikke værre en det egentlig
Gjest Blomsterert Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Du må bare si at det ikke passer. Venninnen din kan jo ikke ta for gitt at du syns dette er en glimrende ide.
Gjest Alohaa Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Ehm var da litt merkelig oppførsel av venninnen din,spør du meg. Men si det ikke passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå